Comunicatul de presa al BRD – Groupe Societe Generale
Noi produse de retail la BRD
BRD – Groupe Societe Generale a prezentat astazi ultimele evolutii ale ofertei sale de produse si servicii monetice, de creditare si economisire, adresate clientelei de persoane fizice.
Pentru BRD – Groupe Societe Generale, inovatia reprezinta o axa majora a politicii de marketing, in scopul de a oferi clientilor sai o reala valoare adaugata si confort cotidian. Pentru a simplifica viata clientilor sai, BRD isi diversifica mereu portofoliul de produse si servicii, venind in intampinarea clientilor cu solutii financiare adecvate nevoilor si asteptarilor acestora.
BRD stie ca timpul este valoros pentru clientii sai si, de aceea, le ofera acestora alternativa serviciilor de banca la distanta. Serviciilor existente – “Mobilis” (serviciul de Mobile Banking), sau “Vocalis” (banca prin telefon) se adauga si “BRD-Net” – solutia de Internet Banking ce se remarca, in special, prin mobilitatea oferita utilizatorilor, respectiv acces de pe orice calculator conectat la Internet.
Clientii pot apela la serviciile de mai sus inclusive pentru plata facturilor de utilitati. Pentru un plus de confort si eficienta, BRD va oferi clientilor sai, in perioada imediat urmatoare, si posibilitatea de a plati facturile de utilitati la POS-uri de ultima generatie instalate la comercianti, salvand, din nou, timp pretios.
Gama de produse si servicii monetice s-a imbogatit prin lansarea unui nou card de credit in valuta, MasterCard Gold in euro. Noul instrument de plata ofera accesul la o linie de credit de pana la 10.000 EUR sauechivalent in lei. Posesorul poate beneficia de un pachet complex de servicii de asistenta de voiaj, medicala sau legala. Pachetul include si accesul la o serie de servicii personale, precum rezervarea de bilete la diferite spectacole. Cardul MasterCard Gold in euro ofera si acces la servicii de asigurare preferentiale, de care pot beneficia, in afara de posesor, si membrii familiei acestuia (sotul sau sotia si copiii sub 25 de ani), precum si la servicii de urgenta in strainatate.
Gama produselor de economisire a fost completata de “Progresso”, un depozit in valuta a carui specificitate este data de vizibilitatea pe termen lung a performantei economiilor, respective dobanda garantata pe 3 ani, progresiva de la un semestru la altul.
Oferta de creditare se distinge prin rapiditatea raspunsului si multitudinea de formule de creditare, permitand, practic, finantarea oricaror proiecte. Clientii pot alege moneda creditului, durata acestuia si tipul de dobanda.
In acest sens, BRD a lansat recent doua astfel de produse de creditare, la dobanzi extreme de attractive: “Habitat” – credit imobiliar in lei cu dobanda fixa de 11,5% / an, pentru creditele acordate pe o perioada intre 10 si 20 de ani, si Super-Creditul pentru nevoi pesonale “Expresso Dublu”, care, prin suma care poate fi imprumutata, permite punerea in practica a unora dintre cele mai indraznete proiecte personale. Clientii pot imprumuta pana la 30.000 Euro sau echivalent in Lei, pe o perioada de creditare extinsa pana la 10 ani. Ambele credite includ polita de deces si invaliditate, oferind clientilor atat protectie pe perioada imprumutului, cat si solutii competitive de prêt.
Banca a prezentat, in premiera, si un nou pachet de produse destinate tinerilor intre 14 si 18 ani. Pachetul “Sprint” este compus din cardul “Sprint” si contul de economii “AtuSprint”. Cardul “Sprint” este primul card international pentru retragere de numerar de la ATM-uri, special creat pentru tinerii intre 14 si 18 ani. In plus, optand pentru Pachetul “Sprint”, tinerii beneficiaza de o oferta speciala, primind gratuit Cardul “Sprint”.
In completarea ofertei deja existente pentru studenti – “Cardul 10”, “Creditul 10”, BRD – Groupe Societe Generale, impreuna cu Asociatia pentru Sprijinirea Tinerilor, Studentilor si Profesorilor, ofera studentilor la zi cardul international ISIC. Cardul ISIC dovedeste statutul de student in 113 tari din lume, si este sustinut de UNESCO si de Uniunea Europeana. Prin cardul ISIC, studentii beneficiaza de reduceri din partea a 1.200 de comercianti din Romania, precum si a altor aproximativ 35.000 de comercianti din 113 tari, au acces la TravelMax, cea mai mare baza de date online cu informatii turistice si culturale, precum si la o linie telefonica de asistenta in situatii de urgenta.
Noile produse pentru tineri vor fi disponibile incepand cu luna mai.
Pentru a rasplati fidelitatea clientilor sai, BRD lanseaza, la sfarsitul lunii aprilie, programul “Fidelitis”. Alegand produsele si serviciile BRD, clientul primeste puncte care se transforma in cadouri garantate.
BRD – Gruope Societe Generale este cea mai mare banca private din Romania, cu active ce depasesc 3 miliarde de euro si aproximativ 1.400.000 de clienti persoane fizice. Banca opereaza o retea de peste 220 de unitati si a acordat anul trecut finantari pentru persoane fizice in valoare de peste 500 milioane euro.