„Clientii care doresc sa foloseasca aceasta noua modalitate de plata a facturilor emise de cele doua retele telefonice trebuie sa semneze un contract privitor la serviciul ”Transferuri prin telefon”, apoi, printr-un simplu apel la unul dintre numerele 0800.803.803 (TelVerde gratuit in reteaua Romtelecom) sau 021.302.61.61 (cu tarif normal), pot solicita efectuarea platii facturii Romtelecom sau Orange”, se precizeaza intr-un comunicat de presa al BRD.
Vocalis este un canal de distribu]ie bancara ce ofera utilizatorilor posibilitatea accesarii serviciilor bancii prin intermediul telefonului. Prin Vocalis se pot obtine informatii despre produse si servicii disponibile in reteaua de unitati ale bancii, precum si informatii personalizate despre conturi. De asemenea, pot fi efectuate modificari ale caracteristicilor contractelor privind serviciile ”Mobilis” (mobile banking) si BRD-Net (internet banking).
„Una dintre cele mai importante functionalitati ale serviciului Vocalis este preacceptarea solicitarilor de credit venite din partea clientelei de persoane fizice. Vocalis ofera, in egala masura, si posibilitatea efectuarii de transferuri din conturile curente ale aceluiasi titular (cont curent – cont de card; cont curent – cont curent, in aceeasi valuta sau valute diferite)”, subliniaza reprezentantii BRD.
Call-center-ul BRD este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8:00 si 22:00. BRD-Groupe Societe Generale este cea mai mare banca privata din Romania, cu active ce depasesc 3 miliarde euro si peste 1.500.000 de clienti.