Un pret excelent pentru o afacere excelenta
Cam asa a caracterizat Nicolae Danila ofertele celor doua grupuri – Erste Bank si Banco Comercial Portugues – pentru preluarea a 62% din actiunile celei mai mari banci din Romania. “Acum se poate vedea ca la BCR s-a creat un grup financiar foarte puternic, pentru ca acest lucru a fost recunoscut de piata”, a tinut sa sublinieze oficialul BCR.
“Ne punem intrebarea daca nu cumva ne-am grabit cu anumite privatizari ale bancilor romanesti. S-ar putea sa vedem cum marile privatizari pe care le tot trambitam de cativa ani incoace vor pali in fata privatizarii BCR”, a declarat Nicolae Danila, presedintele executiv al BCR, cu ocazia inaugurarii celei de-a 350-a unitate a bancii. Subtil, oficialul BCR trimite sageti catre cele mai vestite doua privatizari ale sistemului bancar din Romania, BRD si Banca Agricola, banci preluate de Groupe Societe Generale si Raiffeisen Bank.
“Platforma de la BCR permite investitorului doar sa apese pe un buton pentru a-si pune in valoare strategia”, a precizat Danila pentru a evidentia ideea ca viitorul proprietar al BCR nu va avea nevoie de investitii pentru a face o afacere de succes, banii platiti pentru cumpararea celor 62% din actiuni fiind suficienti.
Corneliu Cojocaru, directorul directiei de comunicare, a incercat sa-l sustina pe presedintele executiv: “Vezi costumul asta. Am fost si l-am cumparat, l-am pus pe mine si atat. Imi venea ca turnat, n-a mai fost nevoie de nici un retus pentru a putea veni astazi cu el la aceasta conferinta! Asa este si cu BCR. Cine vine sa cumpere banca, poate face direct afaceri cu ea, nu mai este nevoie de alte investitii…”.
Calitatea – principalul obiectiv pentru BCR
Pina la venirea noului proprietar, BCR are in continuare planuri mari: sa-si imbunatateasca serviciile si sa investeasca 25 mil. Euro in unitati noi sau in modernizarea celor vechi.
“Provocarile care stau in fata noastra sunt legate de aspectul calitatii. Avem nevoie de flexibilitate in ceea ce priveste oferta de produse si servicii si de cresterea calitatii in relatia dintre banca si potentialii clienti. Din punctul meu de vedere bancherul ramane cheia relatiei dintre o banca si clientii sai. Relatia umana este primordiala, pentru ca numai asa poti veni in intampinarea nevoilor clientilor tai, numai asa poti afla de ce are nevoie omul care vine la banca”, a precizat Nicolae Danila.
BCR va investi in continuare sume importante in dezvoltarea retelei teritoriale si in modernizarea agentiilor existente, pentru anul viitor fiind prevazut un buget de aproximativ 25 de milioane de euro pentru acest deziderat.
Comunicat de presa
BCR inaugureaza a 350-a unitate
BCR 350 – Agentia Dristor
• BCR a ajuns la o retea de 350 de sucursale si agentii
• BCR preconizeaza sa deschida in acest an circa 60 de noi unitati
• In acest an va fi deschisa si prima “Cafe Bank” din reteaua BCR
Banca Comerciala Romana (BCR) a deschis, luni 31 octombrie, unitatea cu numarul 350 – Agentia Dristor situata pe Sos. Mihai Bravu Nr. 305, Sector 3.
Noua unitate bancara cu servicii integrate este cea de-a 12-a unitate operativa BCR din Sectorul 3 si a 55-a din Bucuresti si Judetul Ilfov.
Grupul BCR raspunde astfel numeroaselor solicitari primite din partea bucurestenilor care au nevoie de servicii bancare de calitate, intr-o gama cat mai larga si la costuri rezonabile.
„BCR vine in intampinarea nevoilor clientilor sai carora le ofera servicii romanesti de nivel european. BCR Dristor confirma avantajele oferite de conceptul de unitate a Grupului BCR axata pe satisfacerea cerintelor populatiei. BCR este cu adevarat partenerul de langa casa ta, prietenul care te cunoaste, te intelege si te sustine in planurile tale de viitor”, a declarat Nicolae Danila, presedinte executiv BCR.
Agentia BCR Dristor are o structura functionala moderna, ce reflecta noua deschidere a BCR, care imbina cu succes flexibilitatea cu prudenta bancara, totul in avantajul clientilor.
Clientii noii unitati vor beneficia de avantajele oferite de colaborarea cu o echipa tanara de profesionisti bancari. Dinamismul acestora, completat de experienta managementului Sucursalei Municipiului Bucuresti, creeaza cadrul perfect pentru dezvoltarea si in aceasta unitate, a unui parteneriat de afaceri durabil cu clientii bancii.
La BCR Dristor clientii pot utiliza intreaga gama de produse si servicii a BCR: conturi curente, depozite bancare, credite in lei si valuta, carduri, serviciul de transfer rapid de bani MoneyGram, etc. Totodata, noua unitate dispune de un ghiseu de schimb valutar, de un automat bancar pentru eliberarea de numerar din conturile de card (ATM), precum si de un Automat de Schimb Valutar (ASV).
Conducerea BCR Dristor a pregatit si o oferta speciala cu prilejul deschiderii unitatii. Astfel, primii 10 clienti care fac un depozit la BCR primesc cate un certificat de depozit cu parola in valoare de un milion de lei.
Programul de lucru cu publicul al BCR Dristor este: Luni – Vineri: 8.00 – 17.30 iar Sambata: 8.00 – 12.30.
BCR a implementat un nou concept de sucursala care favorizeaza relatia directa cu clientii persoane fizice, proces finalizat in aproape toata reteaua teritoriala a BCR.
BCR pune un accent deosebit pe serviciile catre populatie, pentru care deschide noi unitati in toate orasele tarii cu potential de dezvoltare. Astfel, daca in 2003 au fost deschise aproape 10 noi unitati, iar in 2004 circa 30, in acest an banca a pus la dispozitia clientilor, pana in prezent, 38 de noi unitati, urmand ca pana la sfarsitul anului reteaua BCR sa mai creasca cu alte 22 de unitati.
In acest an BCR a deschis unitati in 26 de judete: 4 unitati in Timis, cate 2 unitati in Bihor, Cluj, Braila si Prahova si cate una in Vrancea, Mehedinti, Gorj, Salaj, Dolj, Botosani, Neamt, Valcea, Iasi, Galati, Bacau, Mures, Maramures, Vaslui, Arges, Olt, Hunedoara, Calarasi, Bistrita Nasaud, Buzau si Caras Severin. De asemenea, au fost deschise 5 unitati in Municipiul Bucuresti.
Pana la sfarsitul anului vor mai fi deschise unitati in 17 judete. In Bucuresti vor mai fi puse la dispozitia clientilor alte 3 unitati, printre care si prima “Cafe Bank” din reteaua BCR.
Pentru informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite de BCR, populatia poate apela numarul de telefon al INFO BCR – 0801.0801.227, (0801.0801.BCR), taxabil la tarif de convorbiri locale, indiferent de locul din tara de unde este apelat. Numarul poate fi apelat in reteaua ROMTELECOM. De asemenea, Serviciul INFO BCR se poate apela si din reteaua de telefonie mobila Connex la numarul: *0801.BCR (*0801.227). Serviciul INFO BCR functioneaza de luni pana vineri intre 8:00 – 20:00 si sambata intre 8:00 – 12:30.