“Veti vedea in curand noi produse si servicii pe care le vom lansa. Ne vom concentra atentia nu doar pe credite, depozite si alte servicii pentru populatie, ci si pe serviciile destinate micro-intreprinderilor si IMM-urilor. Acesta este un sector foarte important pentru tara iar Bancpost vrea sa fie o banca de referinta pentru IMM-uri, mai cu seama ca, preconizam noi, Banca Nationala nu va impune restrictii in privinta finantarilor pentru micile firme sau persoanele fizice autorizate, precum medici sau avocati, asa cum se intampla in cazul creditelor pentru populatie”, a spus Bogza.

Dorel Piti, directorul adjunct al Bancpost, a precizat, la ceremonia de deschidere a noii unitati din Piata Victoriei, ca “banca isi va continua dezvoltarea agresiva in privinta numarului de unitati noi care vor fi deschise si a noilor produse si servicii ce vor fi lansate, astfel incat sa devenim una dintre primele banci din Romania”. “Vrem ca Bancpost sa nu mai fie privita ca o banca in care se distribuie pensiile ci ca o banca moderna care ofera servicii de calitate tuturor clientilor”, a precizat Piti.

Presedintele bancii, Mihai Bogza, a precizat ca banca se va concentra si pe clientii cu venituri medii si peste medii, iar ca noutate, va oferi servicii specializate clientilor bogati. “In curand vom lansa o divizie de private banking, destinata acestor clienti cu venituri foarte mari, care vor primi servicii personalizate”, a precizat Bogza.

foto Mihai BogzaIn privinta volumului de credite pe care-l va acorda Bancpost in acest an, Bogza a spus ca se urmareste o dublare a acestora pana la sfarsitul anului. “Vom avea o crestere de 100% a volumului de credite la sfarsitul anului. In primele sase luni am depasit un miliard euro si speram ca la sfarsitul anului sa ajungem la 1,5 miliarde euro”, a spus Bogza.

El a mentionat ca Bancpost si-a pastrat si in acest an pozitia de lider pe piata creditelor ipotecare. “Conform datelor BNR, suntem pe locul intai la volumul de credite ipotecare acordate in primele sase luni ale anului, valoarea acestora fiind de 36 de milioane euro”, a precizat Bogza.

In 2005, Bancpost a avut o cota de 8,1% din piata creditelor ipotecare, in crestere cu 1,1%, volumul creditelor atingand cifra de 116 milioane euro.

foto Dorel PitiPresedintele Bancpost a mai precizat ca actionarul principal al bancii, grupul grecesc Eurobank EFG ia in calcul modificarea numelui bancii, pentru se transmite publicului apartenenta bancii la grupul elen. “Luam in calcul modificarea numelui bancii sau un rebranding, dupa modelul BRD, de exemplu, care are acum in compozitie si Groupe Societe Generale. Trebuie sa ne gandim ca Bancpost este o marca foarte cunoscuta de catre romani, fapt confirmat si de sondajele noastre, si trebuie sa tinem cont si de acest lucru”, a adaugat Bogza. El a precizat ca o eventuala modificare a numelui bancii nu se va face in acest an.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*