Bancpost va dezvolta mai mult canale alternative de vanzari, in detrimentul deschiderii de noi sucursale. „Experienta de la HVB, unde faceam retail cu un numar restrans de sucursale, mi-a dovedit ca se poate lucra foarte bine prin canale alternative. In urmatorii trei ani, Bancpost va derula 40% din vanzari prin astfel de canale”, a declarat pentru ZF Manuela Plapcianu, presedinte executiv al Bancpost si Country CEO al EFG Eurobank, banca-mama.

Ea nu este un fan al retelelor de sucursale, avand in vedere inclusiv costurile mari, si pariaza pe eficienta canalelor alternative de distributie. O unitate Bancpost noua are nevoie de circa 12 luni pentru a deveni profitabila.

De exemplu, banca apeleaza deja la website-uri personalizate pentru promovarea anumitor produse – www.americanexpress.ro, www. gigacredit.ro si www.fastbanking.ro devenite operationale in primul semestru, iar in curand va lansa www.creditulimediat.ro. De asemenea, site-ul Bancpost are o versiune I-Mod (mobil.bancpost.ro) disponibila in reteaua Cosmote.

Infrastructura de servicii a Bancpost mai include peste 202 automate de depunere a numerarului si efectuare de plati, dotate cu cititoare de coduri de bare, in jur de 650 de bancomate si peste 8.000 de POS-uri.

De asemenea, banca este in curs de implementare a conceptului de „24 hours b@nking”, prin plasarea automatelor de depunere a numerarului si efectuare de plati din sucursale in zone cu acces din exterior non stop. In paralel, business-ul Corporatist s-a extins de la 9 centre de afaceri la sfarsitul lui 2006 la 15 in prezent.

Citeste tot articolul

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*