BCR pune pret pe internet si telefon
Faptul ca BCR mizeaza puternic pe internet pentru a-si vinde produsele este certificat de structura site-ului bancii, care in ultimul an a suferit numeroase modificari. Daca in urma cu un an, pagina de internet a bancii (www.bcr.ro) se limita numai la caracterul informativ, treptat acesta s-a transformat largind mult latura utilitara.
Astfel, in prezent ai la dispozitie, pe langa posibilitatea de a descarca toate documentele necesare pentru aprobarea unui credit, si optiunea de a comanda on-line toate cele trei tipuri de carduri de debit (BCR Maestro, BCR Visa Clasic in lei si BCR Visa Electron).
Procedura este foarte simpla, fapt demonstrat si de incercarea noastra de a obtine un card BCR. Vizitand site-ul bancii, trebuie sa optezi pentru a ajunge la pagina de prezentare a cardurilor pentru persoane fizice. Aici ai la dispozitie un formular de cerere card, care trebuie completat. Dupa ce ai citit conditiile de emitere si ai bifat ca esti de acord cu acestea, vei alege tipul de card dorit si unitatea BCR de la care vei merge sa ridici cardul.
Mai apoi completezi datele personale, dai click si cererea ta a fost trimisa. Esti anuntat printr-un mesaj ca vei fi sunat in cel mai scurt timp de un operator BCR pentru a certifica solicitarea ta.
Interesant este faptul ca nu a durat nici macar o ora pana cand am primit un telefon de la una dintre operatoarele INFO BCR, care mi-a indicat ziua si ora cand pot merge la unitatea bancii aleasa de mine pentru a ridica cardul de debit.
“In momentul in care va veti prezenta la ghiseu pentru obtinerea cardului, veti semna un contract si veti depune suma initiala pentru deschiderea contului. In cazul dumneavoastra aceasta este de 1.000.000 de lei”, mi-a declarat doamna de la celalalt capat al firului. A fost simplu! Ma voi duce sa-mi ridic cardul. Un singur drum…
Un alt merit al BCR-ului mai este si faptul ca aceasta banca ofera clientilor sai, inca de la finalul anului trecut, posibilitatea de a obtine un credit prin telefon. Oricine poate apela la serviciul de preaprobare de credite simple – pana la 5.000 euro – prin telefon, prin intermediul INFO BCR (0801.0801.227).
Cum se obtine un credit prin telefon:
– operatorul bancii stabileste, in functie de scoringul potentialului client, caracteristicile creditului pe care-l poate contracta (valoarea imprumutului, termen de rambursare etc.);
– este completata automat cererea de credit in baza informatiilor furnizate de client;
– se trimite clientului prin e-mail sau fax formularul „adeverinta de venit”;
– operatorul bancii expediaza solicitarea la una dintre sucursalele incluse in programul pilot de preaprobare a creditului;
– primeste, in maximum 30 minute, raspunsul;
– daca au fost indeplinite toate conditiile cererea de credit este preaprobata;
– operatorul bancii suna clientul pentru a-i furniza raspunsul, invitandu-l la sucursala respectiva cu actele completate;
– clientul merge la banca, unde semneaza cererea de credit care cuprinde si acordul de verificare la Biroul de Credit;
– daca toate informatiile furnizate la telefon sunt sustinute de actele prezentate de solicitant iar Biroul de Credit certifica bancii ca solicitantul nu a inregistrat restante la rambursarea altor credite, clientul poate contracta imprumutul chiar in aceeasi zi.
De pe site-ul BRD poti obtine orice tip de card
BRD iti pune la dispozitie prin intermediul paginii de internet (www.brd.ro) optiunea de a comanda un card de debit sau de credit printr-un formular on-line. Singurul card care nu poate fi obtinut prin aceasta procedura este cardul de credit in lei sau euro MasterCard Gold, destinat persoanelor fizice cu venituri foarte mari.
Si aici lucrurile decurg foarte usor, totul incepand cu accesarea optiunii “Vrei un card? Comanda-l acum on-line!”.
Dupa ce ai specificat tipul de card dorit si faptul ca esti de acord cu termenii si conditiile impuse de banca, vei introduce datele tale personale. Trecand si de aceasta etapa lucrurile se aproprie de final. Banca te asigura printr-un mesaj ca vei fi sunat in maximum 48 de ore.
La aproape doua zile de la completarea cererii formulate de mine, o operatoare de la BRD m-a sunat pe telefonul mentionat. Mi-a spus ca a primit solicitarea mea si, daca mai este de actualitate, putem trece la stabilirea scoringului in functie de care se poate afla limita maxima pe care o voi putea avea pe cardul de credit ales de mine.
Toata procedura a durat cam 12 minute, timp in care am raspuns tuturor intrebarilor primite din partea reprezentantului BRD. La final m-a anuntat ca pot obtine X lei.
Oficialul bancii m-a rugat apoi sa mentionez unitatea BRD de la care doresc sa ridic cardul.
“In maximum 10 zile lucratoare cardul dumneavoastra va fi la sucursala indicata de dumneavoastra. Imediat va voi suna pentru a va anunta. Din acel moment puteti merge oricand pentru a ridica cardul dorit. Intre timp va rog sa completati formularele pe care vi le voi trimite pe adresa dumneavoastra de e-mail”, a precizat operatoarea BRD.
La cateva minute dupa convorbire, am primit pe adresa de e-mail formularele pe care trebuie sa le completez si mesajul:
“Stimate Domn …,
Va multumim ca ati apelat la serviciile BRD – Groupe Societe Generale. Solicitarea
dumneavoastra cu privire la emiterea cardului de credit Visa Classic in Lei a fost
analizata, rezultatul fiind favorabil.
Va vom contacta in momentul in care atat cardul cat si codul PIN aferent vor ajunge la unitatea BRD precizata de dumneavoastra, unde va veti prezenta cu documentele justificative necesare finalizarii dosarului de credit.
Va rugam sa consultati in anexa lista cu aceste documente si sa completati formularul tip de adeverinta de salariu si declaratia pe proprie raspundere cu privire la angajamentele de plata/litigiile cu tertii.
Pentru orice detalii suplimentare sau informatii referitoare la oferta de produse si servicii BRD va rugam sa apelati numerele de telefon: 0 800 803 803 (apel gratuit in reteaua ROMTELECOM) si (021) 302 61 61 (numar cu tarif normal), accesibile de luni pana duminica intre orele 8-22.
Ramanand in continuare la dispozitia dumneavoastra, va multumim ca ati accesat site-ul nostru si va asiguram de expresia intregii noastre consideratii.
Cu stima,
………,
Serviciul VOCALIS”.
Pe langa aceste formulare completate, voi mai avea nevoie – dupa cum mi-a precizat oficialul BRD – si de copii dupa cartea de munca si buletin. Nu trebuie sa uit de cei 160.000 lei necesari achitarii taxei de emitere a cardului. Asta-i tot!
Am deja doua carduri. Ma gandesc la al treilea. Cum navigam pe internet am intalnit o reclama interesanta: “Cumperi acum, platesti mai tarziu!”. Raiffeisen Bank isi promoveaza cardurile de credit…
Raiffeisen Bank a construit site-ul www.carddecredit.ro
In urma cu aproximativ o luna, Raiffeisen Bank era prezenta pe internet prin intermediul unui site tern, cu informatii destul de saracacioase. Intelegand utilitatea spatiului virtual, Raiffeisen Bank a dat o lovitura puternica competitorilor sai, facandu-si simtita prezenta prin doua site-uri.
Primul, www.raiffeisen.ro, a fost “renovat”, fiind acum mult mai atractiv si simplu de vizitat. Al doilea, www.carddecredit.ro, este un site pentru promovarea cardurilor de credit disponibile: Raiffeisen Bank Standard si Raiffeisen Bank – Connex.
Pe aceasta pagina de internet, Raiffeisen Bank ofera clientilor sai posibilitatea de a comanda on-line cele doua carduri de credit. Si aici, ca si la celelalte doua banci, vizitatorul trebuie sa opteze pentru cardul dorit si sa accepte conditiile si termenii Raiffeisen Bank.
Diferenta fata de pasii care trebuie parcursi la BCR si BRD este data de faptul ca sistemul de comanda on-line al Raiffeisen Bank permite realizarea scoringului direct pe site. Astfel, doritorul unui card de credit completeaza o serie de formulare, pe baza carora se obtine un punctaj din partea bancii. Acesta stabileste limita de credit care poata fi acordata.
Completand cererea on-line de la Raiffeisen Bank, primesti in maximum 48 de ore un raspuns. Daca te-ai calificat pentru un card, atunci vei primi si formularele pe e-mail, pe care dupa ce le-ai completat mergi la o agentie aleasa de tine pentru a-ti ridica cardul.
Dupa aproximativ 2 zile de la initierea solicitarii mele, banca m-a anuntat pe e-mail ca – din pacate – nu pot accesa un card de credit Raiffeisen Bank.
“Stimate domnule …,
Va multumim pentru aplicatia dumneavoastra pentru cardul de credit Raiffeisen Bank pe care ati efectuat-o prin intermediul site-ului www.carddecredit.ro.
Pe baza informatiilor furnizate de catre dumneavoastra, ne pare rau sa va anuntam ca, deocamdata, nu indepliniti conditiile necesare obtinerii acestui card de credit.
Evaluarea s-a facut conform criteriilor de evaluare ale bancii, pe baza informatiilor pe care ni le-ati oferit pentru fiecare dintre aceste criterii in formularul de evaluare.
Va multumim pentru interesul pe care l-ati aratat pentru cardul de credit Raiffeisen Bank.
Cu deosebita consideratie,
Raiffeisen Bank” – acesta este mesajul primit de la reprezentantii Raiffeisen Bank.
Cum am simtit nevoia obtinerii unor explicatii, am dat un replay cerand oficialilor bancii sa-mi precizeze motivele pentru care cererea mea a fost refuzata. Pana la publicarea acestui material nu am primit nici un raspuns, chiar daca se simtea totusi nevoia unor precizari suplimentare, in afara celor cateva fraze protocolare.
Si Banca Transilvania isi vinde cardul Visa Gold pe internet
Pe site-ul www.bancatransilvania.ro doritorii unui card Visa Gold au posibilitatea de a comanda acest instrument de plata, prin completarea unei cereri.
Procedura nu este asemanatoare ca la celelalte banci, datele care trebuie completate fiind numele, prenumele, telefoanele mobil si fix, adresa de email si localitatea de domiciliu.
“Aplica pentru un card VISA Gold
Daca doriti sa deveniti unul dintre posesorii unui VISA Gold, va rugam sa ne comunicati urmatoarele date personale. Unul dintre consilierii nostri va va contacta pentru detalii. Va multumim pentru interesul manifestat”, se precizeaza intr-un mesaj al bancii postat pe site.
Cornel Dinu