Campania BT “Aniversare cu premii!”, desfasurata intre 18 noiembrie 2008 si 31 ianuarie 2009, a ajuns la final. Au fost desemnati, prin tragere la sorti, castigatorii – inclusiv beneficiarul marelui premiu.

In plus, rezultatele promotiei sunt remarcabile, ca numar de persoane care si-au constituit depozite la Banca Transilvania, se precizeaza intr-un comunicat al bancii.

Marele premiu, o masina de teren, va ajunge la Constanta

Victor Bors, client al Sucursalei BT Constanta, a castigat marele premiu. El a fost prezent azi la Cluj-Napoca, pentru a intra in posesia masinii si pentru a se intalni cu echipa BT.

A fost desemnata, tot prin tragere la sorti, si cea de a treia serie de castigatori ai campaniei aniversare. Acestia, clienti BT din toate zonele tarii, vor intra in posesia a cate 500 EUR: Sergiu Goia, Clara Feher, Eugenia Roman si Livius Motreanu (Cluj-Napoca), Mirela Cojocaru, Daniel Munteanu si Elena Neacsu (Bucuresti), Maria Stanut (localitatea Moara, judetul Suceava), Bogdana Pop (Satu Mare), Florin Poenaru (Roman), Ana Tulcan (Chisineu-Cris), Silvia Maxim (Botosani), Gheorghe Ionescu (Arad), Elena Marinescu (Odobesti), Gheorghe Gheorghita (Craiova), Elena Axinte (Focsani), Lucica Zaharia (Brasov) si Levent Abdula (Constanta).

Peste 142.000 de clienti au indeplinit criteriile de eligibilitate ale campaniei “Aniversare cu premii!”

Nu mai putin de 142.000 de persoane s-au incadrat in cerintele promotiei Bancii Transilvania. Pentru a participa la tragerea la sorti, conditia era ca acestia sa detina un card de debit BT sau / si sa fie abonati la BT 24 – Internet Banking si sa aiba un depozit la BT, pe care sa-l pastreze pana la prima scadenta sau minim 3 luni de la constituire – in cazul in care se opta pentru Contul MARit sau Economii la vedere. Clientii BT beneficiaza de dobanzi atractive la depozite, gratuitate – in primele 6 luni – a serviciului de Internet Banking BT 24 si de cele mai mici comisioane de pe piata la cardurile de debit emise de Banca Transilvania.

Campania “Aniversare cu premii!” se incadreaza in actiunile initiate de Banca Transilvania, pentru a marca cei 15 ani pe piata si pentru a-si rasplati, cu aceasta ocazie, clientii fideli.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*