Banca Transilvania are o notorietate ridicata, ocupand locul 6 in Topul brandurilor romanesti si locul 4 in clasamentul realizat la categoria banci-asigurari, de catre Synovate. In cadrul studiului efectuat de compania de cercetare in perioada aprilie-mai, au fost chestionate 100 000 de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 54 de ani, provenind din toate categoriile sociale si din mediul urban.
Pentru topul brandurilor s-a tinut cont de mai multe criterii: primul brand mentionat, respeciv marci mentionate spontan – fara a tine cont de categoria sau domeniul de activitate si de folosirea sau nefolosirea acestora.
„Ne bucura aceste rezultate deoarece brandul BT este construit prin efortul sustinut al unei echipe formate din aproape 6 500 de angajatI. Suntem cea mai mare institutie bancara cu un capital majoritar romanesc, iar brandul ne-a adus un important capital de imagine si de simpatie, precum si clienti, angajati, parteneri de afaceri si avantaje competitive”, a declarat Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.
“Zanul” care a adus notorietate Bancii Transilvania
Personajul “Zanul” este cel mai cunoscut mijloc de promovare folosit de Banca Transilvania, acesta dovedindu-se a fi solutia perfecta in “indeplinirea” dorintelor micilor intreprinzatori, dupa cum au afirmat oficialii bancii. Datorita notorietatii acestui personaj, aria de influenta s-a diversificat si asupra segmentului de retail, dar si pentru alte tipuri de campanii, iar alegerea s-a dovedit a fi mai mult decat inspirata, se mai arata in comunicatul emis de Banca Transilvania.
Cu 521 de unitati, Banca Transilvania se afla in topul primelor 5 banci din Romania, in functie de active. Activitatea bancii este organizata pe patru linii principale de afaceri – persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici – pentru care banca are produse si servicii specifice.