In aceasta perioada Banca Transilvania desfasoara campania MasterCard FORTE & BT 24, destinata firmelor. Astfel, BT ofera un pachet de produse care cuprinde cardul MasterCard FORTE si serviciul de Internet Banking BT 24. Atractivitatea campaniei este data de performanta celor doua produse, dar si de faptul ca, in cazul cardului, clientii nu mai trebuie sa achite comisionul de emitere, iar in ceea ce priveste BT 24, abonamentul lunar este de doar 1 RON.
BT 24, serviciul de Internet Banking al bancii, este o solutie financiara care ofera o alternativa confortabila pentru efectuarea operatiunilor clasice, avantajele sale fiind, in primul rand: mobilitate, operativitate, siguranta si asistenta gratuita.
Banca Transilvania, prin activitatea sa, este orientata spre dezvoltarea a trei linii de afaceri: persoane fizice, IMM-uri si clienti corporativi. Portofoliul de produse si servicii al bancii este conceput si dezvoltat in asa fel incat acesta sa se adreseze fiecaruia dintre cele trei domenii.
Astfel de campanii promotionale, cum este MasterCard FORTE & BT 24, sunt un argument in plus ca, a beneficia, in calitate de client, de pachete de produse oferite de Banca Transilvania inseamna, in primul rand, valoare adaugata.





