In primele noua luni ale anului curent, activele bilantiere s-au majorat de la 4,93 mld. RON – in 31.12.2005, la 6,81 mld. RON, ceea ce reprezinta o crestere cu 38%. In acelasi timp, profitul brut a crescut cu 15% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 92,99 mln. RON. Profitul net la sfarsitul perioadei de raportare este de 84,39 mln. RON, in crestere cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand inregistra o valoare de 73.37 mln. RON.

Rezultatul brut pe primele noua luni ale acestui an arata o crestere cu 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, respectiv o crestere mai buna fata de cea inregistrata in primele sase luni 2006 (10% mai mult fata de primul semestru 2005).

Cresterea profitului s-a realizat in contextul dezvoltarii accelerate a retelei teritoriale si a unor investitii semnificative in IT si marketing. In primele noua luni ale anului au fost deschise 95 de unitati in toate zonele tarii. Totodata, la 30 septembrie a.c. erau instalate 484 de ATM-uri si 3.957 de POS-uri, fata de sfarsitul anului 2005, cand erau 356 ATM-uri si 2.807 POS-uri. De asemenea, portofoliul de carduri al Bancii Transilvania a ajuns la peste 820.000 de carduri, la 30 septembrie a.c., fata de 643.000, la 31.12.2005.

Dezvoltarea din aceasta perioada a insemnat si imbogatirea ofertei de produse si servicii, atat in ceea ce priveste sectorul IMM, cat si pentru retail. In trimestrul 3 al acestui an a fost lansat Clubul Intreprinzatorului Roman, un concept nou pe piata bancara din Romania – produsul nr. 7 din programul destinat de banca special IMM-urilor. Clubul are in prezent 1.700 de membri, dintre care peste 600 au beneficiat deja, in doar o luna de la infiintare, de sesiuni de training si conferinte. La randul lor, clientii persoane fizice beneficiaza de facilitati la utilizarea cardurilor, ca urmare a unor parteneriate importante dezvoltate de banca impreuna cu firme din diverse orase ale tarii.

In plus, BT Asset Management S.A.I. S.A., companie membra a Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA, specializata in administrarea de active, a lansat inca un fond de investitii, BT INDEX. Acesta este construit pe structura ROTX, care reprezinta un indice, produs al Bursei de Valori Bucuresti, in parteneriat cu Bursa de Valori din Viena. BT INDEX este destinat in principal pietei de retail si este pus la dispozitia clientilor prin intermediul celor 320 de unitati ale Bancii Transilvania, aflate in toate zonele economice importante ale tarii. BT INDEX ofera clientilor posibilitatea de a-si crea o expunere fata de cele mai reprezentative societati cotate la Bursa, in conditiile unui grad scazut de risc.

Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: „In primele noua luni am inregistrat progrese importante ale activitatii liniilor de business, in special pe partea de retail si IMM, care au o contributie semnificativa la cresterea sanatoasa a bilantului financiar. Avem o echipa determinata, produse competitive si standarde de calitate pe care cautam, prin tot ceea ce intreprindem, sa le perfectionam”.

Raportul financiar aferent trimestrului III 2006 este disponibil pe site-ul Bancii Transilvania, la adresa www.bancatransilvania.ro / Informatii actionari.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*