Banca Transilvania, una dintre primele 5 banci din Romania si cea mai mare banca cu capital privat romanesc, marcheaza patrunderea sa pe piata internationala, prin deschiderea Sucursalei Cipru. Cea mai noua unitate a bancii se afla in Nicosia, pe str. Spyros Kyprianou nr.18, se arata intr-un comunicat al bancii.
Horia Ciorcila, Presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania, afirma: “Prezenta pe piata externa este una dintre realizarile planului strategic al bancii pentru acest an. Acest proiect va aduce, cu siguranta, oportunitati pentru intregul Grup Financiar Banca Transilvania in ceea ce priveste serviciile noastre bancare, de private banking, operatiunile trade finance sau creditele sindicalizate, dar si pentru partea de brokeraj si asset management”.
Banca Transilvania se extinde in Cipru pentru a adauga valoare serviciilor bancare oferite si pentru a folosi, in beneficiul clientilor sai, oportunitatile date de relatiile de afaceri romano-cipriote.
Sucursala BT Cipru vine pe piata cu o intreaga gama de solutii financiare asigurate de un personal specializat, format din angajati romani si ciprioti.
Banca Transilvania este prezenta pe piata romaneasca de peste 13 ani, devenind in timp o companie cu reprezentare nationala. Este prima institutie bancara din Romania care a fost cotata la Bursa de Valori Bucuresti, in anul 1997. Activitatea Bancii Transilvania este organizata pe trei linii principale de afaceri – persoane fizice, IMM si companii mari – pentru care banca are produse si servicii specifice, precum si un personal dedicat. Banca are 410 locatii in Romania, iar echipa sa este formata din peste 5.200 de persoane, media de varsta fiind de 30 de ani.
In ceea ce priveste rezultatele financiare, Banca Transilvania are realizari notabile in primele sase luni ale acestui an. Activele bilantiere au ajuns la sfarsitul lunii iunie a.c. la un nivel de 9.889,58 mil. lei, in crestere cu 22% fata de 31 decembrie 2006. Fata de prevederile bugetului de venituri si cheltuieli pe intreg anul 2007, nivelul activelor a fost realizat in proportie de 83%. Comparativ cu prevederile bugetare pe intregul an, la 30 iunie 2007 profitul brut s-a realizat in proportie de 58,41%, iar profitul net este mai mare cu 35% fata de cel inregistrat la data de 30.06.2006.
Banca Transilvania este unul dintre cele mai cunoscute branduri din Romania, fiind caracterizat prin dinamism, ambitie, flexibilitate si deschidere.