Programul de actualizare a aplicatiilor si infrastructurii vizeaza implementarea de noi functionalitati si aplicatii IT, care vor permite procesarea continua 24×7 a tranzactiilor si vor contribui de asemenea, la sporirea vitezei de servire a clientilor la ghiseu. Totodata vor fi dezvoltate noi interfate pentru sistemul de carduri si pentru sistemul call center al bancii, care vor da posibilitatea ca in scurt timp banca sa introduca noi canale de distributie pentru produse bancare moderne.

Pentru a spori securitatea tranzactiilor cu carduri, dar si pentru a introduce alte noi programe de fidelizare a clientilor sai detinatori de carduri, Banca Tiriac a inceput certificarea smart cardurilor.

“Prin toate aceste investitii urmarim optimizarea fluxului operational si de deservire al clientilor nostri precum si marirea numarului de puncte de desfacere al produselor bancare, atat prin dezvoltarea in teritoriu infiintand noi unitati, cat si prin crearea unor canale noi de distributie bazate pe tehnologia moderna” a declarat domnul Haluk Kurcer, Chief Operating Officer si prim-vicepresedinte al Bancii Tiriac.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*