Anul acesta, compania Generali Asigurari, ocupanta a pozitiei a 8-a in topul primilor asiguratori, implineste 15 ani de activitate pe piata asigurarilor din Romania moderna. In conformitate cu tendinta anuala de evolutie constanta si sigura, Generali Asigurari si-a planificat pentru anul in curs o crestere de 19% a volumului de prime brute subscrise comparativ cu anul precedent, pana la valoarea de 455 mil. lei. Strategia companiei vizeaza dezvoltarea pe toate liniile de asigurare, dar in special pe cea a asigurarilor de viata, precum si intrarea companiei nou infiintate, Generali Fond de Pensii, pe piata pensiilor facultative (Pilonul III), se arata intr-un comunicat al companiei.

„De la revenirea in Romania, in anul 1993, Generali Asigurari a parcurs an de an o traiectorie ascendenta, inregistrand cresteri atat in privinta numarului de angajati, a agentiilor si a produselor, cat si a volumului de prime brute subscrise. Toate acestea au condus astazi la situarea companiei pe locul 8 in topul primilor asiguratori, din cele 43 de societati active pe piata”, a declarat Tudor Moldovan, Director General Generali Asigurari.

„Evolutia Generali Asigurari se incadreaza in strategia dezvoltata de Grup de-a lungul timpului la nivel international, si anume dezvoltarea sigura, eficienta si profitabila pe termen lung. Sunt principii fundamentale pentru o evolutie sigura in domeniului asigurarilor, un domeniu greu incercat la nivel mondial in ultimul timp. Faptul ca Grupul Generali este unul dintre putinele grupuri financiare care nu au fost puternic afectate de crizele financiare dezvoltate la nivel global arata ca strategia Generali functioneaza”, a completat Moldovan.

Principalul motor de crestere pentru Generali, in acest an, il vor constitui asigurarile de viata, pentru care se estimeaza o crestere de 49% (90,5 mil. lei). In paralel, compania urmareste imbunatatirea profitabilitatii pe segmentul asigurarilor non-viata, dezvoltarea sistematica a retelei teritoriale si, in mod special, implicarea continua in crearea unei culturi sanatoase a pietei asigurarilor in Romania.

„Strategia pentru 2008 se incadreaza in strategia generala pentru urmatorii cinci ani (2008-2012), prin care se urmareste o crestere profitabila, impulsionarea segmentului asigurarilor de viata si participarea la crearea unei culturi a asigurarilor in Romania. Vrem sa ne consolidam pozitia de asigurator eficient atat pe segmentul de retail, cat si pe cel corporate, si sa devenim unul din cei mai importanti jucatori pe piata asigurarilor de viata”, a explicat Tudor Moldovan. „In plus, Grupul Generali intentioneaza intrarea pe piata pensiilor facultative (Pilonul III), ca urmare directa a succesului inregistrat in cadrul campaniei pentru pilonul II”, a adaugat Moldovan.

Amanunte, pe www.Asigurareamea.ro

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*