Dr. Antal Pongrácz, noul Presedinte al Consiliului de Administratie OTP Bank Romania, a afirmat: „Ca rezultat al transformarii si urmare a extinderii pe piata de retail, OTP Bank Romania va sta la dispozitia clientilor sai in decursul urmatoarelor saptamani, cu o gama de produse si servicii competitive, in mai multe puncte din tara.”

Anthony J. Fekete, fostul Presedinte al Consiliului de Administratie, a afirmat urmatoarele: „A fost o onoare si o placere sa particip la prima etapa a procesului de transformare a OTP Bank Romania. Sunt pe deplin convins ca Grupul OTP Bank va avea succes si pe piata bancara romana. Activitatea mea va continua tot in sectorul financiar din Europa de Est.”

Ca urmare a acestei schimbari, structura de management a OTP Bank Romania se aliniaza la modelul de management implementat de Grupul OTP la nivelul tuturor subsidiarelor sale. Astfel, conducerea executiva a bancii este asigurata de experti locali sau de catre experti cu o buna cunoastere a pietei locale, in timp ce membrii top managementului OTP Bank asigura presedintia Consiliilor de Administratie ale subsidiarelor.

Adunarea generala a OTP Bank Romania a decis de asemenea majorarea capitalului bancii cu 30 mil. EURO, acesta ajungand astfel la aproximativ 50 mil. EURO.

In aprilie 2004, OTP Bank a achizitionat pentru valoarea de 47,5 mil. USD o banca privata de dimensiuni mici, axata pe servicii corporate. La data incheierii contractului de vanzare-cumparare, cea mai mare institutie de credit din Ungaria a anuntat o infuzie de capital social in valoare totala de 100 mil. USD. Ca prim pas al acestui proces, capitalul bancii din Romania a fost majorat cu 10 mil. EURO. Majorarea de capital din primavara anului trecut a avut ca scop intarirea pozitiei bancii pe piata, in vederea sustinerii procesului de transformare si de pregatire a bancii pentru dezvoltare.

Prin aceasta noua infuzie de capital, OTP Bank Romania urmareste asigurarea unei baze solide necesare pentru extinderea retelei sale de sucursale, care va incepe din luna octombrie, si pentru lansarea serviciilor de retail, pe baza unui nou sistem IT. Intensificarea activitatii de retail este un element important al strategiei anuntate anterior de OTP Bank de marire a cotei de piata detinute de subsidiara din Romania de la 1% la 4-5%, intr-un termen de 3-5 ani.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*