1. Departament Actuariat: Junior Actuar (COD A1)
Cerinte:
– Absolvent al Facultatii de Matematica, diploma si in economie reprezinta un avantaj
– Cunoasterea legislatiei in domeniu
Responsabilitati:
– Elaborarea planului de afaceri in corelare cu Departamentul de Actuariat
– Administrarea/ intretinerea bazei de date
– Sustinerea si sprijinirea procesului de vanzare
2. Departament Contabilitate- casier (COD C2)
Cerinte:
– Studii economice
– Experienta in domeniu, minimum 1 an
– Seriozitate, promptitudine
– Rezistenta la stres
Responsabilitati:
– Operatiuni de incasari si plati
– Intocmire registru casa zilnic
– Depunere si ridicare documentatie banca
– Intocmire formulare de retragere numerar, schimb valutar , ordine plata, alte sarcini asimilate contabilitatii primare (nu se includ inregistrarile in contabilitate)
3. Departament Contabilitate: Economist (COD E3)
Cerinte:
– Studii superioare economice
– Experienta intr-un sistem integrat- SAP poate constitui un avantaj
– Experienta de minimum 2 ani in domeniu
– Abilitati de comunicare si responsabilitate profesionala
– Spirit de echipa si capacitate de a lucra eficient in conditii de stres si termene limita
Responsabilitati:
– Organizarea contabilitatii financiare, preluarea si inregistrarea cronologica a operatiunilor economico-financiare
– Intocmirea corecta a documentelor specifice fiecarei operatiuni, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
– Realizarea platilor prin banca, in format electronic
– Intocmirea cash-flow-ului
3. Departament Juridic: Junior Legal Adviser (COD LA4)
Cerinte:
– Cunoasterea legislatiei muncii, legislatiei comerciale si civile
– Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj
– Buna capacitate de analiza si organizare
Responsabilitati:
– Redactare si analiza contracte
– Redactare hotarari AGA
– Consultanta
4. Departament de Asigurare- Operator (COD OA5)
Cerinte:
– Abilitati de organizare, persoana ordonata
Responsabilitati:
– Introducerea datelor in calculator
– Prelucrarea bazei de date
– Gestionarea relatiei cu clientii
5. Departament Secretariat- Receptionera (COD R6)
Cerinte:
– Abilitati de comunicare, experienta in relatiile cu publicul
– Rezistenta la stres si atentie la detalii
Responsabilitati:
– Primirea si gestionarea corespondentei, apelurilor telefonice si mail-urilor
– Transmiterea si gestionarea documentelor primite/ transmise prin fax
– Evidenta/ arhivarea documentelor din cadrul firmei
– Mentinerea relatiei cu clientii/ furnizorii
6. Departament Client Service- Operator (COD OCS7)
Cerinte:
– Abilitati de comunicare si relationare, experienta in relatiile cu publicul
– Rezistenta la stres si atentie la detalii
Responsabilitati:
– Oferire suport informational clientilor companiei
– Primirea si gestionarea apelurilor telefonice
– Analizarea problemelor semnalate de clienti, evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare
– Relatii cu publicul
7. Departament Underwriting Medical- Junior Underwriter (CODU8)
Cerinte:
– Pregatire medicala, experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj
– Capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva
8. Departament Contabilitate: Economist (EGD)
Cerinte:
– Studii superioare economice
– Cunostintele de operare in Ciel constituie un avantaj
– Experienta de minimum 2 ani in domeniu
– Abilitati de comunicare si responsabilitate profesionala
– Spirit de echipa si capacitate de a lucra eficient in conditii de stres si termene limita
Responsabilitati:
– Efectuarea si verificarea contabilitatii primare: situatii furnizori, clienti; registre banca lei-valuta, registre casa lei-valuta; jurnal cumparari; jurnal vanzari
– Efectuarea contabilitatii financiare pe baza contabilitatii primare, respectiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare
– Intocmirea balantei si a bilanturilor anuale si a raportarilor contabile semestriale
Cerinte obligatorii pentru toate posturile:
– Cunostinte bune de limba engleza si/ sau germana
– Cunostinte foarte bune de operare pe calculator: Microsoft Office
Va rugam sa trimiteti CV, insotit de o fotografie recenta si o scrisoare de intentie, in limba engleza sau germana, pe adresa : Str. Vulturilor, Nr. 98A, sector 3 , Bucuresti sau mail: resurseumane@grawe.ro.
Va rugam sa mentionati codul pozitiei pentru care aplicati.
Numai candidatii care corespund profilului nostru vor fi contactati.