1. Departament Actuariat: Junior Actuar (COD A1)

Cerinte:

– Absolvent al Facultatii de Matematica, diploma si in economie reprezinta un avantaj

– Cunoasterea legislatiei in domeniu

Responsabilitati:

– Elaborarea planului de afaceri in corelare cu Departamentul de Actuariat

– Administrarea/ intretinerea bazei de date

– Sustinerea si sprijinirea procesului de vanzare

2. Departament Contabilitate- casier (COD C2)

Cerinte:

– Studii economice

– Experienta in domeniu, minimum 1 an

– Seriozitate, promptitudine

– Rezistenta la stres

Responsabilitati:

– Operatiuni de incasari si plati

– Intocmire registru casa zilnic

– Depunere si ridicare documentatie banca

– Intocmire formulare de retragere numerar, schimb valutar , ordine plata, alte sarcini asimilate contabilitatii primare (nu se includ inregistrarile in contabilitate)

3. Departament Contabilitate: Economist (COD E3)

Cerinte:

– Studii superioare economice

– Experienta intr-un sistem integrat- SAP poate constitui un avantaj

– Experienta de minimum 2 ani in domeniu

– Abilitati de comunicare si responsabilitate profesionala

– Spirit de echipa si capacitate de a lucra eficient in conditii de stres si termene limita

Responsabilitati:

– Organizarea contabilitatii financiare, preluarea si inregistrarea cronologica a operatiunilor economico-financiare

– Intocmirea corecta a documentelor specifice fiecarei operatiuni, in conformitate cu prevederile legale in vigoare

– Realizarea platilor prin banca, in format electronic

– Intocmirea cash-flow-ului

3. Departament Juridic: Junior Legal Adviser (COD LA4)

Cerinte:

– Cunoasterea legislatiei muncii, legislatiei comerciale si civile

– Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj

– Buna capacitate de analiza si organizare

Responsabilitati:

– Redactare si analiza contracte

– Redactare hotarari AGA

– Consultanta

4. Departament de Asigurare- Operator (COD OA5)

Cerinte:

– Abilitati de organizare, persoana ordonata

Responsabilitati:

– Introducerea datelor in calculator

– Prelucrarea bazei de date

– Gestionarea relatiei cu clientii

5. Departament Secretariat- Receptionera (COD R6)

Cerinte:

– Abilitati de comunicare, experienta in relatiile cu publicul

– Rezistenta la stres si atentie la detalii

Responsabilitati:

– Primirea si gestionarea corespondentei, apelurilor telefonice si mail-urilor

– Transmiterea si gestionarea documentelor primite/ transmise prin fax

– Evidenta/ arhivarea documentelor din cadrul firmei

– Mentinerea relatiei cu clientii/ furnizorii

6. Departament Client Service- Operator (COD OCS7)

Cerinte:

– Abilitati de comunicare si relationare, experienta in relatiile cu publicul

– Rezistenta la stres si atentie la detalii

Responsabilitati:

– Oferire suport informational clientilor companiei

– Primirea si gestionarea apelurilor telefonice

– Analizarea problemelor semnalate de clienti, evaluarea problemelor si alegerea modalitatilor de solutionare

– Relatii cu publicul

7. Departament Underwriting Medical- Junior Underwriter (CODU8)

Cerinte:

– Pregatire medicala, experienta intr-un post similar reprezinta un avantaj

– Capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva

8. Departament Contabilitate: Economist (EGD)

Cerinte:

– Studii superioare economice

– Cunostintele de operare in Ciel constituie un avantaj

– Experienta de minimum 2 ani in domeniu

– Abilitati de comunicare si responsabilitate profesionala

– Spirit de echipa si capacitate de a lucra eficient in conditii de stres si termene limita

Responsabilitati:

– Efectuarea si verificarea contabilitatii primare: situatii furnizori, clienti; registre banca lei-valuta, registre casa lei-valuta; jurnal cumparari; jurnal vanzari

– Efectuarea contabilitatii financiare pe baza contabilitatii primare, respectiv calcularea impozitelor si taxelor cu respectarea prevederilor legale in vigoare

– Intocmirea balantei si a bilanturilor anuale si a raportarilor contabile semestriale

Cerinte obligatorii pentru toate posturile:

– Cunostinte bune de limba engleza si/ sau germana

– Cunostinte foarte bune de operare pe calculator: Microsoft Office

Va rugam sa trimiteti CV, insotit de o fotografie recenta si o scrisoare de intentie, in limba engleza sau germana, pe adresa : Str. Vulturilor, Nr. 98A, sector 3 , Bucuresti sau mail: resurseumane@grawe.ro.

Va rugam sa mentionati codul pozitiei pentru care aplicati.

Numai candidatii care corespund profilului nostru vor fi contactati.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*