AIG Life va lansa in februarie trei produse unit-linked, cu investitii pe Bursa in proportii intre 10% si 90%.

„A venit timpul sa investim si pe Bursa romaneasca, cu toate ca in acest moment este prea mica. Noi am iesit intr-o prima faza cu produsele traditionale, care asigura protectie si garantie. Acum a venit momentul sa lansam si produse cu investitii negarantate – unit linked”, a spus Theodor Alexandrescu, directorul AIG Life, citat de Ziarul Financiar.

AIG este a doua companie de asigurari de viata din Romania dupa nivelul primelor brute subscrise.

In acest moment, pe piata unit-linked mai activeaza Generali, Allianz, ING, Aviva si Interamerican.

Compania a incheiat anul 2006 cu 250.000 de clienti si estimeaza pentru 2007 280.000 de clienti. Pentru noile polite unit linked, tinta este de 10.000 de clienti. Alexandrescu afirma ca, impreuna cu AIG Romania (controlata tot de gigantul american de servicii financiare AIG), AIG Life „acopera” 850.000 de persoane, cu asigurari de viata sau de accidente.

Compania estimeaza prime brute subscrise in 2006 in crestere cu 40% fata de anul anterior, deci de circa 42 de milioane de euro, iar pentru acest an prognozeaza tot o crestere de 40%.

De asemenea, Alexandrescu estimeaza o crestere a profitului net pentru anul trecut tot de 40%, adica pana la 4,7 milioane de euro. Prognoza privind profitul pentru 2007 nu a fost data publicitatii.

Citeste tot articolul

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*