AIG Life Asigurari Romania a deschis, in ultimul trimestru din 2008, trei noi agentii in orasele Bacau, Suceava si Focsani, relansand in acelasi timp agentia din Iasi, care beneficiaza de acelasi program de dezvoltare ca si noile puncte de lucru, a anuntat astazi compania. Orasele unde s-au deschis noile agentii au fost analizate pe baza unor studii demografice si a climatului economic regional.
„Am constatat, asa dupa cum am prognozat, ca populatia din aceste zone resimte nevoia de asigurare si protectie, in acelasi timp dispunand de resursele financiare necesare pentru a-si asigura viata si un nivel de trai constant, fara oscilatii determinate de evenimente neplacute. In conditiile economice instabile din prezent, nevoia de asigurare este ridicata, intrucat presiunea sociala in caz de imbolnavire, de exemplu, este mai mare. Semnificatia unui astfel de serviciu financiar creste in acest context, intrucat in cazul producerii evenimentului asigurat, polita de asigurare de viata este cel mai lichid instrument”, afirma Theodor Alexandrescu, Director General al AIG Life Asigurari Romania.
Daca in 2007 reteaua proprie a AIG Life era activa in 13 orase din tara, spre sfarsitul anului 2008 acoperirea a fost extinsa la 16 orase, pe langa celelalte forme de distributie prin care compania isi ofera serviciile, precum brokeri independenti, parteneriate cu institutii financiare si vanzari directe de tip corporativ.
Compania desfasoara o ampla campanie de recrutare pentru acest nou proiect
Pentru sustinerea agentiilor nou deschise, AIG Life investeste intr-un program amplu de recrutare si instruire de specialitate, astfel incat noii consultanti sa fie pregatiti la standardele companiei si integrati echipei de specialisti deja existente. Formarea profesionala pentru toti consultantii vizeaza insusirea cunostintelor de specialitate privind structura produselor de asigurare, precum si deprinderea si aprofundarea abilitatilor de comunicare necesare interactiunii cu clientii.
AIG Life face in acest moment o oferta de recrutare semnificativa pe piata muncii, fiind pregatita sa absoarba un numar mare de colaboratori care doresc sa isi construiasca o cariera pe termen lung alaturi de companie, se arata in comunicat.
„Avem in prezent peste 1 000 de oameni care ne reprezinta in fata clientilor. Dintre acestia, pentru agentiile din regiunea de est si nord-est, am pornit cu un minim de 50 de consultanti licentiati in fiecare oras unde am deschis noile agentii. Considerand modul in care se desfasoara in acest moment programul, estimam o capacitate a regiunii de a absorbi mai multe sute de consultanti,” a adaugat Alexandrescu.
Prezenta pe piata din Romania inca din 1998, compania continua sa detina prima pozitie in clasamentul asiguratorilor de viata care ofera produse cu beneficii garantate. Cota de piata pe trimestrul III a crescut pana la 16,7%, in timp ce volumul primelor subscrise in primele trei trimestre din 2008 a ajuns la 220 de milioane de lei, inregistrand o crestere de 49%. Profitul brut raportat a fost de aproximativ 43 de milioane de lei, insemnand mai mult decat dublu fata de valoarea profitului inregistrat in aceeasi perioada a anului 2007, se mai arata in comunicatul emis de companie.