Clientii vor putea beneficia de cumparaturi “gratuite”, fiind extrase zilnic premii care constau in contravaloarea tranzactiei efectuate, dar nu mai mult de 1.000 RON. In plus, marele premiu este o masina Alfa Romeo GT Impression, in valoare de peste 23.000 EUR, care poate fi castigata la extragerea finala din data de 4 ianuarie 2007.

Mastercard FORTE, emis de Banca Transilvania, este unul dintre cele mai atractive carduri de credit, avand o limita de creditare de pana la 5.000 EURO (echivalent in lei), cu o perioada de gratie de pana la 55 de zile. In plus, este singurul card de pe piata care ofera perioada de gratie si la ridicarile de numerar. Acesta este un card de credit in lei, cu utilizare internationala, destinat persoanelor fizice. Poate fi folosit atat in tara, cat si in strainatate, unde apare sigla Mastercard, atat pentru tranzactii on-line, off-line, cat si pe Internet.

Visa GOLD este un card premium, dedicat persoanelor fizice cu venituri mai ridicate, fiind, totodata, un semn de recunoastere a unui statut special. Visa Gold este un card de credit in lei, care poate fi folosit in tara si in strainatate, oriunde apare afisata sigla Visa, atat pentru retrageri de numerar, cat si pentru cumparaturi direct de la comercianti. Pe langa limita de credit generoasa – de pana la 10.000 EURO, in echivalent lei, cardul ofera o serie de servicii adaugate: eliberare de numerar sau de card in regim de urgenta, precum si un pachet de asigurari foarte complex. De asemenea, clientii Visa Gold au o serie de avantaje pentru platile efectuate la comerciantii care fac parte dintr-o retea speciala.
“Clientii dovedesc un apetit tot mai mare pentru cardurile de credit. Campania pe care o lansam are rolul de sublinia valoarea adaugata a cardurilor de credit emise de Banca Transilvania. Suntem convinsi ca pozitia noastra de jucator activ pe piata cardurilor din Romania va fi consolidata”, afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking, Banca Transilvania.

Pentru o comunicare cat mai eficienta cu toti clientii sai actuali si potentiali, detalii despre campania “Ai card de la Banca Transilvania, poti castiga un autoturism Alfa Romeo” pot fi consultate pe site-urile www.bancatransilvania.ro si www.creditpecard.ro.

Banca Transilvania a emis pana acum peste 820.000 de carduri, dintre care aproximativ 44.000 sunt carduri de credit. Banca are o cota importanta de piata, de 9,5%, pe segmentul de carduri.

DIRECTIA MARKETING

Banca Transilvania, in 12 ani de activitate, a devenit o institutie financiara cu reprezentare nationala, avand 318 de unitati si peste 4.200 de angajati. Cu o cota de piata de peste 4,3%, Banca Transilvania se afla in topul primelor 10 banci din Romania, in functie de active. Este prima institutie bancara din Romania cotata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), in anul 1997. Datorita rezultatelor obtinute anul trecut, Banca Transilvania a primit mai multe premii din partea unor publicatii financiare, printre care si premiul “Banca Anului 2005”.

 www.bancatransilvania.ro.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*