Prin intermediul acestui serviciu, banca ABN AMRO doreste sa fie mai aproape de clientii sai, obiectivul principal al serviciului de Call Center „Interactiv” fiind sa gasesca solutii imediate la diversele situatii intalnite de clienti (First Call Resolution).

Dl. Haris Hanif, Senior Vice-President, ªeful Diviziei Consumer Banking ABN AMRO Bank (Romania) S.A. a declarat: „ABN AMRO este prima banca din Romania care ofera serviciul de Call Center, disponibil non-stop. ABN AMRO Interactiv s-a nascut din dorinta de a oferi clientilor nostri servicii la standarde cat mai inalte”, se mai arata in comunicatul bancii.

De ce sa-ti deschizi un cont la ABN AMRO?

Pentru ca nu aveam alta treaba, am sunat si noi aseara, la 9 si 10 la numarul bancii si…surpriza, chiar ne-a raspuns cineva. A fost un barbat, normal, care ne-a oferit, extrem de amabil, informatiile pe care le-am cerut privind deschiderea unui cont la banca olandeza.

Pentru ca, dupa cum ne-a spus consilierul respectiv la telefon, avem avantajul, in cazul in care dorim sa transferam niste bani dintr-o tara din Europa in Romania sau invers, ca respectivul transfer se face direct. Ce inseamna acest lucru? ABN AMRO are filiale aproape in toate tarile europene, asa ca transferul nu se face prin alte banci partenere. Asa incat vom plati un comision de 0,2% din suma de bani transferata, fata de un comision care poate ajunge chiar si la 10% din suma atunci cand banii sunt transferati prin banci partenere din strainatate. Transferul in sau din strainatate dureaza 3-4 zile, spre deosebire de un transfer intern, care se face de pe o zi pe alta. Comisionul pentru transferuri interne este tot de 0,2%. Pentru deschiderea unui cont la ABN Amro nu se percepe nici o taxa, tot ce aveti de platit fiind un comision anual de administrare in valoare de 3 Euro. Nu trebuie sa aveti in cont o suma minima sau maxima de bani.

Trimite un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campuri obligatorii*