Prin DealStation, schimburile valutare se pot realiza cu diferite date de valuta (today, tom, spot), iar maturitatile pentru tranzactiile pe piata monetara se aleg dintr-un tabel cu perioade standard, pana la un an. De asemenea, DealStation ofera facilitatea de a vizualiza cotatii pentru operatiunile valutare la termen, cu scadenta pana la un an. Toate tranzactiile efectuate pot fi si urmarite, pe masura ce sunt executate. Noul serviciu disponibil la ABN AMRO reprezinta o fereastra catre piata valutara si cea monetara, oferind accesul la cele mai importante valute. Aceste valute pot fi grupate in diverse combinatii, pentru a alcatui un ecran de maximum 8 perechi de valute in functie de nevoile clientilor.
DealStation ofera acces on-line pe piata valutara si cea monetara 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Raportarea si decontarea tranzactiilor se face direct si se poate oferi in orice moment o imagine de ansamblu a tuturor tranzactiilor derulate prin ABN AMRO. Tranzactiile executate se pot arhiva si vizualiza, se pot construi rapoarte in functie de necesitati, avand la baza anumiti parametri definiti de DealStation. De asemenea, se pot crea anumite modele de cautare pentru a simplifica si accelera procesul de navigare in cadrul arhivei. Aceste modele se actualizeaza cu fiecare noua tranzactie efectuata.
La nivel global, ABN AMRO a lansat DealStation in anul 2000, oferind acest produs atat clientilor corporatisti cat si institutiilor financiare si pana la sfarsitul lui 2004 a marit baza de clienti cu peste 300%. Acesti clienti genereaza tranzactii, a caror valoare reprezinta 40% din valoarea totala a tranzactiilor efectuate de catre ABN AMRO pe piata valutara si monetara. Centre regionale pentru suport se afla la Amsterdam, Chicago si Singapore.
„Interesul ABN AMRO pentru dezvoltarea unei relatii stranse de parteneriat cu clientii se manifesta prin instrumentele pe care le pune la dispozitia acestora. DealStation ofera clientilor nostri posibilitatea de a realiza tranzactii valutare si monetare la preturi competitive si intr-un timp foarte scurt. In acest fel, ofera timp liber pentru concentrarea asupra altor activitati”, a declarat Henk Mulder, presedintele ABN AMRO Bank (Romania).
„Profilul unui potential client pentru noul serviciu este identic cu cel al ABN AMRO. Acesta trebuie sa-si doreasca acces zilnic la piata valutara si cea monetara, sa dispuna de o suma marketabila, sa aiba capacitate de decizie, eficienta in activitatea operationala si deschidere spre produse sofisticate”, a precizat Cosmin Bucur, Head of Financial Markets Distribution.