Reiau intrebarea referitoare la procedura de urmat pentru a recupera o suma de bani furata de pe un card bancar .
Va salut!
Pe scurt:
– de pe un card emis de Banca BXXX XXXX in care imi tineam cca 2000E pt „probleme/situatii” de urgenta mi s-au furat aproape toti banii.
Banca a sesizat situatia doar cand pe card au ramas cca 100E- deci mai nimic.
FURTUL a fost raportat la politie si evident la banca (despre atitudinea functionarei NU vreau sa-mi aduc aminte – parca eu eram vinovat)
PRECIZARE:
Furtul s-a facut in transe de 150-200E de la o locatie din provincie- NU DAU LOCUL AICI si ACUM pt ca sunt sigur ca site-ul e FILAT MASIV de astfel de hoti.
INTREBARE:
EXISTA IN LEGILE SI REGLEMENTARILE EMISE DE BNR ceva de care sa ne putem „AGATA” pentru ca in stuatia asta controlul asupra cardului SI A SISTEMULUI DE SECURIZARE AL ATM-URILOR A FOST SPART FARA CA UTILIZATORUL/PROPRIETARUL CARDULUI SA AIBE STIRE SI SA FI PROVOCAT SITUATIA (scapat info re. PIN, de ex.) .
Imi e clar ca odata ce ai introdus card-ul in ATM si ai tastat PIN-ul NU MAI AI CONTROL ASUPRA A CEEA CE SE PETRECE <ON-LINE> ……….Dar OARE bancilor „le este clar” sau se dau loviti de amnezie si in functie de cum pot PACALI (citeste FURA la randul lor) …..vor avea sau nu o forma de compensare 100%?
Nu exista o forma LEGALIZATA DE RASPUNDERE CIVILA/PENALA SI PENTRU FIRMELE DE ATM-URI care lucreaza cu banca?
Cu stima,
Nicolae Florin