Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in…
Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta,…
Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.
"Buna ziua. Am fost fraudată prin frauda de tip Phishing de suma de 61.100 RON. Tot cu email de actualizare a datelor ptr aplicația SmartToken a Raiffeisen Bank. Am făcut sesizări la banca, e dosar de frauda deschis la Polie. Am…
"Buna ziua ,asa cum am vb la telefon va trimit ultimul mesaj de la banca dupa o luna de asteptare in cazul fraudei cu cardul .Mentionez ca e vb de fiul meu iar banii erau salariu pe o luna .Va…