Tag: Raiffeisen

Aplicatia Raiffeisen Bank, Smart Mobile, nu functioneaza

Aplicatiile Raiffeisen Bank de mobile/internet banking nu functioneaza de mai multe ore, se plang clientii bancii care nu au putut face plati la comercianti.

Raiffeisen da vina doar pe mine pentru frauda online, desi aceasta s-a produs din cuza sistemului de securitate deficitar

"Nu este normal sa raman fara bani in cateva minute iar banca sa nu faca nimic sa opreasca fraudele", se plange un cititor, client Raiffeisen, caruia i s-au furat din cont aproape 50.000 de lei, fara ca banca sa-l despagubeasca.

Mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen printr-o bresa de securitate in sistemul bancii

Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in sistemul bancii care a permis accesul hackerilor in contul sau.

Cum mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen, fara ca banca sa ma anunte

Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta, precum email-ul.



Care banci au cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale?

Bancile cu cele mai mici dobanzi la creditele de nevoi personale in lei sunt Banca Transilvania, Garanti BBVA si CEC Bank, conform topului realizat de Bancherul.ro.

De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost fraudati online

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost victimele unor fraude online, prin care li s-au furat banii din conturi, rezulta dintr-o reclamatie primita de la un cititor, client al bancii:

 

Mi-au furat de pe cardul Raiffeisen 61.000 de lei, bani munciti in 16 ani de dascalie, iar banca nu vrea sa ma despagubeasca! Ce pot sa fac?

"Buna ziua. Am fost fraudată prin frauda de tip Phishing de suma de 61.100 RON. Tot cu email de actualizare a datelor ptr aplicația SmartToken a Raiffeisen Bank. 

Am făcut sesizări la banca, e dosar de frauda deschis la Polie. Am primul înapoi suma de 13. 300 RON de care nici nu am fost anunțată când mi i-au virat.

Ce fac daca nu am inchis descoperirea de cont la banca, dupa refinantare?

INTREBARE:

"Buna ziua,
Ma puteti ajuta va rog cu un sfat intr-o problema? Am facut o refinantare la banca Raiffeisen pentru :
- credit BCR 77500 lei( inchis)
- card de cumparaturi Raiffeisen 13000(inchis)
- descoperire cont Banca Transilvania 10000 lei, acesta nu l-am inchis,am intrat in banii respectivi.Ordinul de plata a fost normal , nu conditionat.

Raiffeisen nu vrea sa ma despagubeasca pentru o frauda bancara. Ce pot sa fac?

INTREBARE:

"BUNĂ ZIUA! La data de 31.12.2022 orele 22:45 am primit pe adresa personală de mail de la banca Raiffeisen Bank un mail care avea imaginea și sigla bănci sus menționate chiar și cu semnătura unui reprezentant al bănci Raiffeisen Bank, iar mailul primit nu prezenta greșeli gramaticale s au de ortografie ,prin care îmi solicita sa mi actualizez datele personale până la data de 01.01.2023 fiind atenționat că nu voi mai avea acces la contul meu bancar iar unele funcții fiind RESTRICTIONATE.