Internet banking

De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

First Bank nu ma ajuta la o frauda online. Ce trebuie sa fac?

"Va trimit ultimul mesaj  de la banca (vezi foto) dupa o luna de asteptare in cazul fraudei online . Mentionez ca banii erau salariu pe o luna", reclama un cititor.

RASPUNS

Stimata doamna,

Raspunsul de la First Bank cu privire la frauda online este nesatisfacator din doua motive:

Cum pot verifica soldul de Postbank Germania?

INTREBARE:

"Bună ziua cum pot verifica soldul de postbank germania"

RASPUNS:

Din pacate, cardurile bancii Postbank sunt destul de primitive pentru o tara precum Germania, in sensul ca nu poti sa vezi la bancomat soldul cardului, adica ce bani ai pe card.

Cum pot folosi aplicatia Raiffeisen Smart Mobile pe alt telefon?

"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.

Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.

De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.

CEC Bank a lansat o noua platforma de internet banking

CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea teritorială din România, continuă să-și îmbunătățească serviciile bancare digitale prin lansarea unei noi platforme de Internet Banking, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

Aplicatia Home Bank de la ING nu functioneaza pe telefoanele mobile; nu merg nici platile cu telefonul prin INGPay

Aplicatia de mobile banking a ING, Home Bank, nu functioneaza in prezent, conform plangerilor clientilor, confirmate de banca, pe site-ul propriu, printr-un anunt la starea serviciilor: "momentan serviciul HomeBank mobile este indisponibil pentru o parte dintre utilizatori".

Probleme la accesarea myBRD Net de pe telefon: nu se poate introduce parola

Mai multi clienti ai BRD s-au plans la Reclamatiibanci.ro ca nu-si mai pot accesa conturile de pe telefoanele mobile, prin intermediul site-ului mybrdnet.ro, intrucat nu le mai apare fereastra unde trebuie sa introduca parola.

Garanti Bank a lansat noua versiune a platformei de internet banking Garanti Online

Anul 2018 marchează cea de-a douăzecea aniversare a Garanti Bank pe piața din România, ocazie cu care banca oferă clienților săi o serie nouă de produse și servicii, care să le facă interacțiunea cu banca mai placută și mai ușoară. 

Serviciile de internet banking si mobile banking ale CEC Bank nu vor functiona in de vineri seara pana duminica seara

CEC Bank isi informeaza clientii ca, incepand de vineri, 16.03.2018, ora 20:00 si pana duminica, 18.03.2018, ora 21:00, va derula operatiuni de modernizare a sistemelor informatice, interval in care nu vor fi disponibile serviciile de Internet Banking si Mobile Banking.

ING are iar probleme cu Home Bank: nu functioneaza de peste 9 ore

ING a anuntat in urma cu noua ore, in jurul orei 13, ca aplicatia de internet/mobile banking Home´Bank nu functioneaza, defectiunea persistand si la aceasta ora, 19, insa cardurile pot fi utilizate pentru plati si operatiuni la bancomate (ATM).