22 Mar 2014
Daca descoperiti, atunci cand aplicati pentru un nou credit, ca ati fost raportat la Biroul de Credit pentru datorii mici, aferente unor conturi sau carduri, de care nu stiati si fara sa fiti anuntati in prealabil de banca, luati legatura cu banca pentru rezolvarea problemei. O relatie corecta client-banca este in beneficiul tuturor, de aceea, chiar daca banca a procedat corect atunci cand v-a raportat, intrucat aveati datorii, situatia din Biroul de Credit se poate corecta. Iata mai jos un exemplu de buna practica in astfel de cazuri, demonstrat de Garanti Bank.
21 Mar 2014
Inainte de a lua decizia de a ajuta o ruda sau un prieten sa obtina mai usor un credit de la banca sau alta institutie financiara (IFN), devenind garant pentru respectivul imprumut, trebuie sa fiti constient de riscurile la care va expuneti ulterior.
20 Mar 2014
Benoit Catel, seful Volksbank, a explicat ieri, in cadrul unei conferinte de presa, de ce este justificat comisionul de risc aferent unui credit, demontand astfel argumentele avocatilor care au dat banca in judecata solicitand instantelor sa elimine respectivul comision din contracte. El a precizat, de asemenea, ca respectivul comision a fost clar prevazut in contracte iar clientii au fost constienti de existenta acestuia inainte de semnarea contractelor, intrucat figura pe graficele de rambursare ca find parte a costului total al imprumutului.