22 Nov 2006
Bancile au inceput de ceva vreme avalansa de oferte speciale dedicate sarbatorilor. Fiecare incearca sa traga lozul castigator si sa gaseasca acel produs minune capabil sa trezeasca interesul cat mai multor clienti. Iar unul dintre aceste produse pare a fi cardul de credit care ii asigura posesorului o serie de avantaje incontestabile. Bancile ii ataseaza „plasticului” in aceaste zile si alte tentatii pentru a fi sigure de succes.
22 Nov 2006
Philippe Foursy, directorul general Cetelem Romania IFN a declarat ieri, cu ocazia lansarii in Romania a cardului co-brand Cetelem-Flanco, ca in Franta exista doar doua tipuri de carduri: fie cele emise de banci, fie carduri proprietar, emise de diverse magazine.
21 Nov 2006
Doua institutii de finantare nebancare (IFN-uri), TBI Credit si Cetelem, au anuntat astazi lansarea unor carduri de credit asemanatoare cu cele emise de banci,
16 Nov 2006
Sloganul sub care a fost lansat cardul BRD Finance Diverta: „Daca-ti faci carte de credit Diverta - MasterCard zice lumea ca esti intelectual!” a dat nastere multor nemultumiri. Este suficient sa tragem cu ochiul pe forumurile destinate acestui subiect si vom observa nedumerirea si indignarea „forumistilor” cu privire la semnificatia acestuia.