22 May 2023
INTREBARE:
Cum pot vedea cati bani am pe cardul BRD?
22 Mar 2023
5 Mar 2023
INTREBARE:
"Bună seara ! Mă scuzați de deranj ! Pentru un card de cumpărături Euroline , am primit codul pin și nu am activat cardul atunci, între timp codul a expirat . Va rog frumos , dacă puteți să mă ajutați cu un email unde sa trimit o cerere de retrimitere cod pin . Va mulțumesc !"
RASPUNS:
27 Feb 2023
INTREBARE:
"Bună am și eu un card postbank și nu știu pinul și nici id sau parola sa ma conectez la aplicație ma puteți ajuta?"
RASPUNS:
Stimate domn,
Daca nu aveti PIN-ul, nu puteti folosi cardul si nu puteti scoate bani de pe el.
11 Feb 2023
Intrebare: "Ce fac daca am luat teapa pe internet (whatsapp, instragram)?"
Raspuns: Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-ti blochezi cardul si sa anunti banca. Ulterior va trebui sa faci o plangere la politie.
19 Sep 2022
Clienții pot retrage bani de pe card de la bancomatele CEC Bank direct cu telefonul, cu ceasul smart sau cu alte dispozitive contactless, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
13 Feb 2022
„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.
Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.
Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?
Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).
De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?
Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.
Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro
2 Feb 2022
Medeva Fintech, alături de CEC Bank, lansează primul pachet complet de servicii bancare, Figo.Pay by CEC Bank, adresat persoanelor din categoriile vulnerabile (persoane cu dizabilități, însoțitorii persoanelor cu dizabilități, asistenți sociali, personal angajat în activitățile ce deservesc asistență socială), se arata intr-un comunicat, in care se adauga:
2 Nov 2021