22 Oct 2019
In viata fiecarui om pot aparea probleme la un moment dat, fie de sanatate, cu serviciul sau familia, un accident sau alta urgenta personala care-l impiedica sa-si achite rata la credit intr-o luna, doua sau mai mult, pana se rezolva acea problema.
De altfel, Biroul de Credit mai este cunoscut de oameni si ca baza de date cu rau platnici.
10 Mar 2019
"Ati avut clienti cu istoric negativ raportat de IFN-ul TBI Credit? Eu am mai fost la o alta firma de stergere si nu au reusit sa ma stearga, ca nu vor cei de la tbi (chiar daca creditul este achitat integral)."
Raspuns Reclamatiibanci.ro
Stimate domn,
Nu va sfatuiesc sa apelati la diverse firme care sustin ca va pot sterge din Biroul de Credit, pentru ca acestea nu pot face asa ceva. Astfel de firme vor doar sa va ia banii, promitandu-va, in mod inselator, ca pot sa va stearga din Biroul de Credit.
5 Feb 2019
"Buna ziua. Cumnata mea a avut acum 3 ani un card pentru alocatii la BRD dar nu a fost sa inchida contul. In luna noiembrie s-a dus sa faca un credit pentru nevoi personale si a gasit-o cu o restanta de 70 lei. A platit acea restanta si i-a spus de la banca ca inca nu a fost scoasa din baza de date. Ea nu a fost in niciun fel anuntata ca mai are aceasta restanta. Cum poate fi scoasa din biroul de credite ca sa poata face un credit?", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.
29 May 2018
"Am fost raportata catre Biroul de Credit de catre TBI Bank desi am refinantat contractul si mi-au spus ca vor corecta eroarea, dar nu au facut-o ...ce as avea de facut? Am facut cerere in scris, am trimis prin email si verbal la telefon, dar degeaba", se plange un cititor la Reclamatiibanci.ro.
23 Apr 2018
Numarul reclamatiilor primite de Raiffeisen Bank de la clientii sai au crescut cu 12% (8.659) anul trecut, la un total de 76.828, fata de 68.169 de sesizari primite in anul precedent si 59.915 in 2015, majoritatea (86%) fiind rezolvate in favoarea clientilor, conform datelor prezentate de banca.
13 Apr 2018
Cei care au avut restante la credite si au fost raportati la Biroul de Credit fara sa fie anuntati in prealabil sau daca inscrierea datelor a fost facuta gresit pot cere bancilor sau IFN-urilor sa le stearga respectivele inregistrari, pentru a putea obtine un nou imprumut, iar in cazul unui refuz se pot adresa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor Personale (ANSPDP).