14 Aug 2022
Procedura de solutionare a unei reclamatii la banca Revolut, conform informatiilor pubicate pe site-ul bancii:
Cum se face o reclamație
Dacă doar doriți să discutați cu cineva despre o problemă care vă privește, vă rugăm să ne contactați prin aplicația Revolut. De obicei, putem rezolva problemele rapid prin aplicație. Va trebui probabil să ne oferiți informațiile de mai jos.
14 Mar 2022
"In decembrie 2021 în primele zile, rătăcind cartela de telefon, din aplicația My Vodafone am schimbat nr de telefon. Precizez ca în acel moment ma aflam în afara țării.
La întoarcerea în România pe 14 decembrie , am mers într-o sucursala Vodafone unde am cerut să îmi fie înapoiat numărul vechi fie în varianta de cartela sau abonament, dacă nu se mai poate cartela.
28 Jan 2022
"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone.
16 Oct 2021
"Buna seara,
Am găsit intamplator adresa dvs de email cautand pe google informatii despre Cetelem. Va rog sa ma scuzati daca nu mai este de actualitate am vazut ca dvs. Puteti ajuta referitor la Cetelem si „probleme” cauzate de acestia.
In data de 10.10.2021 am comandat un telefon de pe site-ul Flanco.ro aceștia avand parteneriat cu cei de la Cetelem. Ca metoda de plata am optat pentru plata in rate Cetelem. Am fost redirectionata pe pagina celor de la Cetelem unde am urmat toate demersurile pentru a incheia contractul in cauza. Fiind într-o zi de duminică cererea a fost doar preaprobata urmand sa primesc răspuns in maxim 24 de ore.
5 Sep 2021
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."
18 Jul 2019
"Buna ziua,
BRD mi-a blocat conturile deoarece nu mi-am actualizat datele personale, am primit o notificare ca isi rezerva dreptul sa blocheze conturile acum 1 an, dar de atunci nimic, acum cineva a incercat sa faca o plata si i-au spus ca am conturile blocate ...
Intrebarea mea e: e legal sa imi blocheze banii si sa nu mai am access la conturi pana nu imi actualizez datele personale?
E legal sa imi blocheze conturile fara sa imi spuna : conturile or sa fie blocate incepeand la data de xxx? multumesc", intreaba un cititor la Reclamatiibanci.ro.
16 Jul 2019
Contul meu a fost blocat datorită faptului ca nu am actualizat datele personale la timp. Am sunat la banca și am cerut sa mi se facă actualizarea datelor pe baza de pașaport datorită faptelor ca nu sunt in Ro și îmi este dificil sa îmi fac de aici buletinul.
2 Jun 2019
Buna ziua,
Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.
In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.
2 Jun 2019
Buna ziua,
Am avut un abonament la Vodafone si l-am transferat de pe persoana fizica pe firma, in aceleasi conditii.
In luna urmatoare transferului, ma trezesc cu o factura cu o valoare dubla fata de cea obisnuita.
30 May 2019
"Buna ziua! Am fost ieri la Flanco si am facut un credit pt un telefon, mai pot renunta la creditul respectiv?"intreaba un cititor.
"Mentionez ca inca nu am semnat toate foile si nu am primit telefonul sau sa ma folosesc de bani de pe cardul de cumpărături.
Mi.am dat seama ca dobanda este exagerat de mare adica telefonul costa 4300 si eu as da in termen de 24 de luni 7000 si nu vreau.
Am semnat 3 foi probabil prelucrarea datelor și ce mai dau ei pe acolo.
Deci mai am sansa sa renunț (reziliez) ?"
Raspuns Reclamatiibanci.ro