Tag: frauda online

Clientii Libra Bank primesc e-mailuri aparent de la banca, in realitate de la hotii de carduri

Clientii Libra Bank sunt momiti cu e-mailuri primite aparent de la banca, dar trimise, de fapt, de catre hoti, care contin linkuri catre site-uri menite a le fura datele cardurilor si de acces in aplicatia de internet banking, procedura de frauda cunoscuta ca phishing.

Clientii OTP Bank, vizati de o tentativa de frauda

Clientii OTP Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online, prin e-mail, cu urmatorul mesaj:

"Dragă Client,

Am fost nevoiți să limităm temporar anumite funcționalități ale contului până când îți actualizezi informațiile.

Tentativa de frauda online tip phishing la adresa clientilor CEC Bank

Clientii CEC Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online tip phishing prin mesaje trimise prin e-mail, in care li se cere sa furnizeze date personale, ale cardului si de acces in aplicatia de mobile banking. (vezi foto)

Raiffeisen da vina doar pe mine pentru frauda online, desi aceasta s-a produs din cuza sistemului de securitate deficitar

"Nu este normal sa raman fara bani in cateva minute iar banca sa nu faca nimic sa opreasca fraudele", se plange un cititor, client Raiffeisen, caruia i s-au furat din cont aproape 50.000 de lei, fara ca banca sa-l despagubeasca.

Mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen printr-o bresa de securitate in sistemul bancii

Un cititor se plange ca i-au fost furati banii din contul Raiffeisen, printr-o frauda online tip phishing, desi nu a accesat niciun link, considerand ca de fapt a fost vorba de un incident cauzat de o bresa de securitate in sistemul bancii care a permis accesul hackerilor in contul sau.

Cum mi-au fost furati banii din contul Raiffeisen, fara ca banca sa ma anunte

Raiffeisen a permis actualizarea datelor personale ale unui client, inclusiv numarul de telefon si datele de acces in aplicatia bancara, cu ale unui fraudator din alta tara fara, sa-si anunte clientul de aceasta schimbare pe canalele utilizate uzual de acesta, precum email-ul.



De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost fraudati online

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost victimele unor fraude online, prin care li s-au furat banii din conturi, rezulta dintr-o reclamatie primita de la un cititor, client al bancii:

 

Ce fac daca am luat teapa pe internet (whatsapp, instagram)?

Intrebare: "Ce fac daca am luat teapa pe internet (whatsapp, instragram)?"

Raspuns: Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa-ti blochezi cardul si sa anunti banca. Ulterior va trebui sa faci o plangere la politie.