Tag: frauda bancara

Clientii OTP Bank, vizati de o tentativa de frauda

Clientii OTP Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online, prin e-mail, cu urmatorul mesaj:

"Dragă Client,

Am fost nevoiți să limităm temporar anumite funcționalități ale contului până când îți actualizezi informațiile.

Banca mi-a transferat banii din cont fara permisiunea mea. Ce pot sa fac?

"Subsemnatul N am fost victima unei fraude bancare, fiindu-mi transferati din cont FĂRĂ PERMISIUNEA MEA / FĂRĂ AUTORIZARE, suma de 5000 de lei, 5000 de euro + 13000 lei, de pe cardul de cumpărături.

Raiffeisen da vina doar pe mine pentru frauda online, desi aceasta s-a produs din cuza sistemului de securitate deficitar

"Nu este normal sa raman fara bani in cateva minute iar banca sa nu faca nimic sa opreasca fraudele", se plange un cititor, client Raiffeisen, caruia i s-au furat din cont aproape 50.000 de lei, fara ca banca sa-l despagubeasca.

Raiffeisen nu vrea sa ma despagubeasca pentru o frauda bancara. Ce pot sa fac?

INTREBARE:

"BUNĂ ZIUA! La data de 31.12.2022 orele 22:45 am primit pe adresa personală de mail de la banca Raiffeisen Bank un mail care avea imaginea și sigla bănci sus menționate chiar și cu semnătura unui reprezentant al bănci Raiffeisen Bank, iar mailul primit nu prezenta greșeli gramaticale s au de ortografie ,prin care îmi solicita sa mi actualizez datele personale până la data de 01.01.2023 fiind atenționat că nu voi mai avea acces la contul meu bancar iar unele funcții fiind RESTRICTIONATE.