8 Oct 2020
În anul 2020 au fost deschise 433 de negocieri între consumatori și bănci/IFN-uri, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Dintre acestea, în raport cu băncile, s-au finalizat până acum 223 de negocieri cu împăcarea părților, iar în 51 de cazuri nu s-a ajuns la un rezultat agreat de ambele părți, anunta CSALB intr-un comunicat, in care adauga:
23 Oct 2019
OTP Bank a renuntat la reclama inselatoare pentru credite, dupa formula "dobanda de la x%", utilizata recent de mai multe banci, astfel ca a decis sa adauge si nivelul maxim la care poate ajunge dobanda, utilizand formula corecta, "de la x% pana la y%", ceea ce reprezinta un exemplu de buna practica in publicitate, care trebuie sa fie urmat si de restul bancilor sau Institutiilor Financiare Nebancare (IFN).
20 Oct 2019
Directorii de marketing ai mai multor banci au fost cuprinsi de curand de o febra a reclamelor inselatoare, dupa formula "dobanda de la x%", unde dobanda x% este poleita in fel si chip pentru a fi cat mai mica si dotata cu steluta care este un indiciu clar ca acolo se asunde ceva necurat, scris cu litere cat mai mici, sa nu fie observat.