23 Oct 2023
Importurile de produse sidergice din Rusia sunt interzise, a anuntat Banca Comerciala Romana (BCR), intr-un mesaj adresat clientilor:
13 Feb 2022
„Pe 21 ianuarie am primit 3 SMS-uri de autorizare a unor sume pe care nu le recunosteam. Am sunat in Call Center sa va spun ca nu autorizez sumele si sa va rog sa blocati sumele si cardul. M-am prezentat in sucursala din Pantelimon sa reiterez tentativa de frauda si apoi am depus o plangere la Sectia de Politie nr. 9.
Banca a retinut sumele.
Fara sa ma contacteze, pe 26 ianuarie banca a procesat plata.
Cat de putin sigur este sistemul informatic al dvs. incat nu ati putut corela o reclamatie de frauda cu sume retinute in cont?
Ati solutionat 2 din 3 reclamatii fara a avea ceva de la politie (dupa aproximativ 2 saptamani in care mi s-a spus doar sa astept, v-am adus, pe langa nr de inregistrare si dovada de la politie).
De ce ati dat drumul, pe 26 ianuarie, tranzactiilor reclamate de mine pe 21 ianuarie fara a lua legatura cu mine sau cu politia?
Ati putut sa reemiteti cardul rapid, insa nu mi-ati putut tine in siguranta contul de economii.
Voi reveni saptamanal cu reclamatii la dvs. pana cineva isi asuma cazul”, reclama un client al bancii.
Raspuns ReclamatiiBanci.ro