Tag: Raiffeisen Bank

De ce nu-si despagubeste Raiffeisen clientii fraudati online?

Raiffeisen Bank motiveaza refuzul de a-si despagubi un client fraudat online prin prevederile contractului cadru cui banca, conform carora clientul nu trebuie sa divulge altor persoane datele de acces la aplicatia bancara.

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost fraudati online

Raiffeisen Bank nu-si despagubeste clientii care au fost victimele unor fraude online, prin care li s-au furat banii din conturi, rezulta dintr-o reclamatie primita de la un cititor, client al bancii:

 

Mi-au furat de pe cardul Raiffeisen 61.000 de lei, bani munciti in 16 ani de dascalie, iar banca nu vrea sa ma despagubeasca! Ce pot sa fac?

"Buna ziua. Am fost fraudată prin frauda de tip Phishing de suma de 61.100 RON. Tot cu email de actualizare a datelor ptr aplicația SmartToken a Raiffeisen Bank. 

Am făcut sesizări la banca, e dosar de frauda deschis la Polie. Am primul înapoi suma de 13. 300 RON de care nici nu am fost anunțată când mi i-au virat.

Raiffeisen Bank inchide toate ghiseele: persoanele fizice vor putea face operatiuni doar cu cardul sau online

Raiffeisen Bank va elimina, din 1 februarie 2022, operatiunile cu numerar la ghisee pentru persoane fizice, care-si vor putea utiliza conturile bancare pentru retrageri/depuneri de numerar sau plati doar prin intermediul cardurilor.

Cum pot folosi aplicatia Raiffeisen Smart Mobile pe alt telefon?

"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.

Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.

De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.

Cum se face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank?

Cum se face poate face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank, atunci cand ti-ati schimbat numarul de telefon, adresa sau buletinul?

Iata informatiile prezentate de banca:

Actualizarea datelor

Actualizarea datelor de identificare ale clientilor Raiffeisen Bank este impusa de reglementarile legale in vigoare.

De ce e importanta

Actualizarea datelor personale reprezinta o procedura obligatorie prevazuta de lege. Aceasta cerinta este reglementata prin Legea Nr. 129/2019 si prin Regulamentul Nr. 2/2019 impotriva spalarii banilor si a finantarii terorismului, si astfel ne revine obligatia de a actualiza datele de identificare ale clientilor.

Cum pot afla dobanzile din anii trecuti lal CEC si Raiffeisen?

"Am fost gestionar in perioada 2016-2019 la o firma de stat. As dori sa stiu cum pot afla dobanzile pentru garantia gestionarului in aceasta perioada la CEC si Raiffeisen Bank", intreaba un cititor, la Ghiseulbancar.ro.

RASPUNS

Stimate domn,

Pentru a afla dobanzile aplicate de cele doua banci in anii trecuti, inclusiv din perioada care va intereseaza, trebuie sa transmiteti o solicitare in acest sens la CEC Bank si Raiffeisen Bank.

 

Raiffeisen Bank, amendata de ANPC pentru ca nu a respectat un ordin de despagubire a clientilor cu dobanzi majorate la credite

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."

Cum vad ce sold am pe card?

"buna dimi.am si eu un card de salariu la banca raiffeisen si vreau sa-mi vad soldul de acasa? multumesc si o zi placuta", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.

RASPUNS:

Buna ziua,

Pentru a vedea de acasa ce sold (cati bani) aveti pe cardul de salariu la Raiffeisen, trebuie sa va activati aplicatia de internet/mobile banking a Raiffeisen Bank: "Raiffeisen online" (internet banking) sau Smart Mobile (mobile banking).

Aplicatia de internet banking - Raiffeisen Online, se acceseaza de pe site-ul Raiffeisen.ro, iar aplicatia de mobile banking Smart Mobile se descarca pe telefon, din Google Play sau App Store.

CEC Bank permite clientilor sa faca plati si din conturile altor banci, cu aplicatia de mobile banking

CEC Bank trece la nivelul următor în open banking și lansează inițierea de plăți din conturile de la alte bănci prin aplicația sa de Mobile Banking, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

”CEC Bank este prima bancă din România care permite inițierea de plăți prin Open Banking, serviciul fiind disponibil într-o primă fază pentru clienții cu conturi la Banca Transilvania, Raiffeisen Bank și ING România, la care se vor adăuga în curând și alte bănci”, a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.