30 Nov 2021
Raiffeisen Bank va elimina, din 1 februarie 2022, operatiunile cu numerar la ghisee pentru persoane fizice, care-si vor putea utiliza conturile bancare pentru retrageri/depuneri de numerar sau plati doar prin intermediul cardurilor.
7 Nov 2021
"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.
Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.
De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.
7 Nov 2021
Cum se face poate face actualizarea datelor personale la Raiffeisen Bank, atunci cand ti-ati schimbat numarul de telefon, adresa sau buletinul?
Iata informatiile prezentate de banca:
Actualizarea datelor
Actualizarea datelor de identificare ale clientilor Raiffeisen Bank este impusa de reglementarile legale in vigoare.
De ce e importanta
Actualizarea datelor personale reprezinta o procedura obligatorie prevazuta de lege. Aceasta cerinta este reglementata prin Legea Nr. 129/2019 si prin Regulamentul Nr. 2/2019 impotriva spalarii banilor si a finantarii terorismului, si astfel ne revine obligatia de a actualiza datele de identificare ale clientilor.
16 Oct 2021
"Am fost gestionar in perioada 2016-2019 la o firma de stat. As dori sa stiu cum pot afla dobanzile pentru garantia gestionarului in aceasta perioada la CEC si Raiffeisen Bank", intreaba un cititor, la Ghiseulbancar.ro.
RASPUNS
Stimate domn,
Pentru a afla dobanzile aplicate de cele doua banci in anii trecuti, inclusiv din perioada care va intereseaza, trebuie sa transmiteti o solicitare in acest sens la CEC Bank si Raiffeisen Bank.
5 Sep 2021
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."
26 Jul 2021
"buna dimi.am si eu un card de salariu la banca raiffeisen si vreau sa-mi vad soldul de acasa? multumesc si o zi placuta", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.
RASPUNS:
Buna ziua,
Pentru a vedea de acasa ce sold (cati bani) aveti pe cardul de salariu la Raiffeisen, trebuie sa va activati aplicatia de internet/mobile banking a Raiffeisen Bank: "Raiffeisen online" (internet banking) sau Smart Mobile (mobile banking).
Aplicatia de internet banking - Raiffeisen Online, se acceseaza de pe site-ul Raiffeisen.ro, iar aplicatia de mobile banking Smart Mobile se descarca pe telefon, din Google Play sau App Store.
28 Jun 2021
CEC Bank trece la nivelul următor în open banking și lansează inițierea de plăți din conturile de la alte bănci prin aplicația sa de Mobile Banking, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
”CEC Bank este prima bancă din România care permite inițierea de plăți prin Open Banking, serviciul fiind disponibil într-o primă fază pentru clienții cu conturi la Banca Transilvania, Raiffeisen Bank și ING România, la care se vor adăuga în curând și alte bănci”, a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.
29 Jun 2020
Justitia a confirmat, printr-o decizie definitiva a Tribunalului Bucuresti, ca Raiffeisen Bank si-a inselat clientii, carora le-a acordat credite in franci elvetieni (CHF) cu dobanzi mici, insa doar in primul an, dupa care le-a majorat substantial, dupa cum a constatat Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in urma sesizarilor asociatiilor de protectie a consumatorilor.
16 Jun 2020
"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)
4 Nov 2019
Majoritatea comentariilor la o postare a Raiffeisen Bank pe Facebook, in care-si face reclama la depozite, sunt negative si critice la adresa bancii, considerata a fi de neincredere.