5 Sep 2021
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anuntat, intr-un comunicat, ca a amendat Raiffeisen Bank cu 100.000 de lei pentru ca "in timpul scurs de la termenul pronunțării sentinței definitive a instanței, respectiv 6.02.2020, de aproximativ 1 an și 7 luni – nu a dat curs obligației stabilite, consumatorii fiind prejudiciati, pe de o parte, prin faptul ca sumele reținute incorect, din comisioane, nu au fost încă restituite și pe de altă parte, nu s-au efectuat și aplicat recalculările dobânzilor pentru creditele restructurate."
21 Apr 2021
Prin aplicația de Mobile Banking a CEC Bank, clienții pot face acum transferuri către orice altă bancă din România folosind numărul de telefon ca alias, în locul IBAN-ului, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
29 Nov 2020
Valentin Cocean, conciliator in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), dezvaluie ca mai multe banci isi ajuta clientii aflati in situatii dificile, care nu le mai permit sa-si achite datoriile, insa din pacate exista si banci care in continuare nu doresc sa-si exprime empatia fata de problemele clientilor lor.
17 Nov 2020
CEC Bank anunță lansarea serviciilor Google Pay. Astfel, clienții vor avea la dispoziție un nou instrument de plată modern pentru cumpărăturile din magazine și online. Cu Google Pay, posesorii de carduri emise de CEC Bank, pot face plăți contactless direct de pe telefoane cu sistem de operare Android, rapid, ușor și în siguranță, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
4 Nov 2020
Cine-si deschide un cont in euro la BCR, in care depune 10.000 de euro timp de un an, la retragerea banilor din cont dupa aceasta perioada are o pierdere intre 130 si 143 de euro, din cauza comisioanelor ridicate practicate de banca.
8 Oct 2020
În anul 2020 au fost deschise 433 de negocieri între consumatori și bănci/IFN-uri, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Dintre acestea, în raport cu băncile, s-au finalizat până acum 223 de negocieri cu împăcarea părților, iar în 51 de cazuri nu s-a ajuns la un rezultat agreat de ambele părți, anunta CSALB intr-un comunicat, in care adauga:
8 Jul 2020
Mai multi clienti ING Bank s-au plans ca banca le-a inchis conturile, motivand ca nu si-au actualizat datele personale, desi ei au facut asta.
16 Jun 2020
"Cu ceva ani in urma, Raiffeisen m-a notificat despre decizia de anulare a cardului meu (la care veam o intarziere rate). Bun! Intre timp am achitat tot debitul, sperand sa scap de ei. Nu se poate inchide contul telefonic, ma taxeaza cate 10 ron lunar pentru NICI un serviciu, mai mult, 40 ron pentru administrare card pe care ei l-au reziliat!", reclama un cititor Bancherul.ro. (vezi aici detalii)
19 May 2020
Finalul stării de urgență aduce o creștere semnificativă a cererilor prin care consumatorii solicită intrarea în negociere cu băncile în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), anunta institutia intr-un comunicat, in care mai mentioneaza:
1 May 2020
Multi clienti au bancilor care ne-au cerut ajutorul si sfatul cu privire la amanarea ratelor la credite s-au aratat ingrijorati cu privire la doua mari probleme:
1. Faptul ca amanarea ratelor inseamna un cost suplimentar;
2. Ce se va intampla dupa ce se termina perioada de amanare, cand, pe de o parte, vor trebui sa plateasca o rata mai mare, iar pe de alta viitorul ramane nesigur, adica nu stiu daca vor mai avea loc de munca, iar daca vor avea, daca nu cumva salariul va fi mai mic decat acum.