18 Jul 2024
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și implementează o nouă funcționalitate destinată firmelor: Scanarea Instrumentelor de Debit în aplicația de Mobile Banking – CEC app, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
25 Mar 2024
• CEC Bank oferă totodată clienților săi posibilitatea să își actualizeze adresa de e-mail folosită în relația cu banca, direct din CEC app
CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea achiziționării huvinietei sau să își plătească taxa de pod de la Fetești - Cernavodă direct din aplicațiile de Mobile Banking și Internet Banking ale băncii, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
15 Jan 2024
• CEC Bank continuă să dezvolte noi funcționalități în cadrul aplicației de Mobile Banking - CEC app
CEC Bank oferă posibilitatea de a retrage numerar fără card de la ATM/MFM prin generarea unui cod QR din aplicația de Mobile Banking – CEC app, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
12 Nov 2022
Aplicatia YOU BRD are probleme de functionare de cateva luni, conform reclamatiilor primite la Reclamatiibanci.ro si Bancherul.ro, si cum rezulta din recenziile de pe Google Play.
9 Nov 2022
"Cand accesez aplicatia you brd apare „Eroare incarcare”. Ce se intampla?", intreaba un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
15 Mar 2022
"Se pare ca au vrut sa imbunatateascai aplicatia Smart Mobile doar pentru clientii care au telefoane peste IOS 13. Eu nu mai pot folosi aplicatia de pe telefon deoarece am IOS 12.5.5 Cu siguranta ca mai sunt si alti clienti care au aceeasi problema.
Am fost la o sucursala Raiffeisen si mi-au spus ca nu ma pot ajuta. Care ar fi rezolvarea problemei? Exclus schimbarea telefoanelor!", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
13 Mar 2022
"Vom avea disponibila o noua versiune a aplicatiei BT24, incepand cu 12 martie", anunta Banca Transilvania, care mai mentioneaza:
Noua versiune vine cu un aer mai fresh, in ton cu noul design al site-ului BT. Am programat instalarea noului design pe 11 martie, intre orele 23:00 - 1:00. Din acest motiv, BT24 nu va functiona in acest interval.
5 Mar 2022
Aplicatia Raiffeisen Bank de mobile banking, Smart Mobile, are probleme de functionare de cateva zile, conform reclamatiilor clientilor, confirmate de banca.
"Dar nu mai pot folosi Smart Mobile de 4 zile. Mulți au semnalat aceeași problema în magazinul de aplicatii. De ce nu adresați problema?", se plange un client Raiffeisen Bank, pe Facebook.
7 Nov 2021
"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.
Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.
De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.
28 Jun 2021
CEC Bank trece la nivelul următor în open banking și lansează inițierea de plăți din conturile de la alte bănci prin aplicația sa de Mobile Banking, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
”CEC Bank este prima bancă din România care permite inițierea de plăți prin Open Banking, serviciul fiind disponibil într-o primă fază pentru clienții cu conturi la Banca Transilvania, Raiffeisen Bank și ING România, la care se vor adăuga în curând și alte bănci”, a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.