Tentativa de frauda online prin email de la Libra Bank

Clientii Libra Bank sunt vizati de o tentativa de frauda online prin emailuri care aparent sunt trimise de banca (vezi foto).

In realitate, daca ne uitam la adresa de mail, aceasta nu are nicio legatura cu banca: noreply@help.fiteccnc.de.

Mesajul din mail:

„Bună ziua,

Conform Regulamentului BNR 6/1005675 privind cunoașterea clientului, acesta este inclus în condițiile generale pentru desfășurarea operațiunilor bancare, semnat la deschiderea relației cu LIBIRA INTERNET BANK.

Recent, nu am reușit să confirmăm identificarea și datele de contact personale. Începând cu data de 03/06/2024, vă informăm cu regret că unele funcționalități ale contului dumneavoastră sunt temporar indisponibile până când vă actualizați informațiile.

Înainte să putem reactiva contul dumneavoastră, avem nevoie de câteva informații suplimentare

Confirma acum" (link catre un site care contine in denumire LibraBanking (https://librabanking.abab.co.jp), dar care nu este adresa reala a site-ului Libra Bank (https://www.librabank.ro) sau a serviciului de internet banking (https://secure.internetbanking.ro).

Site-ul din link nu mai este activ, dar probabil ca era asemanator cu cel al serviciului de internet banking al Libra Bank, in care clientii bancii isi introduc datele de logare, pentru a fi furate de escroci.

Ce trebuie sa stiti despre actualizarea datelor personale la Libra Bank

In primul rand, banca nu va blocheaza contul, asa cum se sustine in mailul fals, inainte de va anunta ca trebuie sa va actualizati datele personale.

In al doilea rand, actualizarea datelor personale la Libra Bank nu se face prin trimiterea unui email cu un link catre un site. Banca nu trimite clientilor mailuri cu linkuri catre diverse site-uri pentru actualizarea datelor personale.


Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu