Prime din asigurari in crestere cu 30% la AIG Life Asigurari

Veniturile AIG Life Asigurari Romania din prime brute subscrise s-au majorat in 2008 cu peste 68 milioane de lei, atingand 286 milioane de lei, ceea ce reprezinta o crestere de 30% comparativ cu anul 2007. In plus, profitul brut al companiei a urcat la 62 milioane de lei , ceea ce inseamna mai mult decat dublu fata de valoarea profitului inregistrat in 2007.

„Profitabilitatea operatiunii din Romania indica o companie solida si independenta cu management puternic, care isi desfasoara activitatea in mod profitabil pentru clientii sai. Mai mult, alaturi de profitabilitate, si ceilalti indicatori specifici industriei financiare si de asigurari de viata se situeaza la niveluri superioare limitelor impuse de legislatie. La 31 ianuarie 2009 marja de solvabilitate asigurata era de 5 ori mai mare decat valoarea minima necesara, iar nivelul de lichiditate a companiei era de 10 ori mai mare decat cerintele minime legale,” afirma Theodor Alexandrescu, Director General AIG Life Asigurari Romania, facand referire la principalii factori care evidentiaza performanta AIG Life in Romania: profitabilitatea si ritmul de crestere.

Compania atribuie aceste rezultate strategiei de crestere consecventa si de diversificare a modalitatilor de distributie. Considerata principal mijloc de a ajunge la clientul final, reteaua proprie de distributie a AIG Life a fost extinsa in 2008 in nord-estul tarii, strategie ce a fost continuata si in lunile ianuarie-februarie ale anului 2009 in zona de nord-vest.
Pe langa reprezentarea prin reteaua proprie, serviciile AIG Life sunt oferite prin retele partenere ale brokerilor independenti, ale diverselor institutii financiare si prin companiile ce ofera programe de beneficii pentru angajati.

In acelasi timp, compania pastreaza neschimbata atentia asupra gestionarii eficiente a costurilor operationale, lucru care sustine profitabilitatea companiei. Strategia consecventa de promovare a produselor de asigurare ce preiau riscul clientilor si ofera beneficii garantate face ca valoarea propunerii noastre pentru clienti sa fie in crestere datorita contextului economic dificil din prezent.

Una din importantele prioritati ale companiei pentru viitorul apropiat este sa extinda linia de produse din clasa asigurarilor de sanatate ce adreseaza o necesitate in crestere rapida in piata din Romania. Pentru perspectiva AIG Life pregateste lansarea unui program in scopul asigurarii sprijinului financiar necesar in cazul diagnosticarii cu un numar mare de afectiuni. Printre cele 32 de afectiuni acoperite se numara afectiunile grave cele mai frecvente cum ar fi cancer sau infarct, dar si afectiuni coronariene, pierderea vederii, accident vascular, necesitatea unui transplant, precum si alte afectiuni ce pun in pericol viata. Un astfel de serviciu are o importanta deosebita, in unele cazuri fiind singurul factor care poate asigura supravietuirea.
„Este un produs valoros in contextul in care, statistic, creste in fiecare an incidenta acestor afectiuni, iar pe masura ce progresele inregistrate in medicina sunt accelerate, oamenii au nevoie de resursele financiare necesare pentru a urma tratamentul optim in fiecare caz. Noi oferim din timp solutia pentru a diminua impactul produs de un eveniment neplacut, astfel preluand riscul la care era expus clientul”, precizeaza Alexandrescu. Oferta AIG Life deja include un produs similar, insa noua asigurare de sanatate ce urmeaza sa fie lansata acopera o serie mult mai extinsa de afectiuni.

In viitorul apropiat AIG Life isi continua planurile de crestere si extindere geografica. Dupa ce in ultimul trimestru din 2008 compania a deschis agentii noi in Suceava, Bacau si Focsani, relansand agentia din Iasi, in primele luni ale acestui an a fost deschisa agentia de la Satu-Mare si relansata locatia din Oradea, urmand ca planurile de dezvoltare sa continue si in alte orase.
In scopul informarii publicului asupra necesitatii de protectie financiara, compania aloca resurse intr-un program amplu de prezentari in orasele unde este prezenta. Participarea numeroasa la aceste conferinte reprezinta o dovada a largului interes al oamenilor pentru a intelege modalitatile prin care isi pot proteja financiar familia, dar si de a-si dezvolta o cariera alternativa prin implicarea activa in domeniul asigurarilor.
Cea mai recenta initiativa a companiei o reprezinta oferirea, in mod promotional gratuit, pentru clienti ai companiei, de servicii „a doua opinie medicala” la clinici de prestigiu din SUA. Acest serviciu gratuit recompenseaza fidelitatea clientilor si creeaza premizele de dezvoltare a beneficiilor pe care acestia le primesc din partea companiei.

Despre AIG Life:

Prezenta pe piata locala din 1998, AIG Life este prima optiune exprimata de clientii din Romania pentru asigurarile de viata cu beneficii garantate. Compania ofera servicii pentru peste 750.000 de clienti asigurati prin polite individuale si de grup, avand o retea de peste 1.200 de consultati ce acopera 17 orase din tara. Cota de piata a companiei este de 15,90%. Rezultatele de exceptie inregistrate in 2008, in special ritmul de crestere si profitabilitatea au adus pentru AIG Life titlul Asiguratorul Anului 2008, compania fiind recunoscuta de industria financiara prin intermediul publicatiei „Piata Financiara” care i-a decernat acest premiu.

Alte stiri

1 comentarii

cristy
19 Sep 2009

hotilor!!!!!!!!!!!!!! sunteti cei mai mari hoti. foarte multi se plang k nu le dati banii inapoi.

Posteaza un comentariu