Raspuns www.ReclamatiiBanci.ro
Stimata doamna,
Conform informatiilor publicate de BRD, exista o problema in functionarea aplicatiei YOU, motiv pentru care banca spune ca trebuie sa faceti cateva setari pentru ca aplicatia sa functioneze din nou.
Concret, daca aveti telefon iPhone (cu sistem de operare iOS), aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).
„Nu mă pot înregistra în YOU, îmi apare mesajul de eroare ”YOU se oprește în continuu”
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare Android, trebuie să urmezi următorii pași:
- apeși lung pictograma YOU de pe ecranul telefonului până apare un pop-up cu opțiunile: Selectare (Select Items), Eliminare (Remove), Dezinstalare (Uninstall) și Info (App Info);
- Apeși (tap) pe iconita Info (App info);
- Se va deschide fereastra Informații despre aplicație (App info) unde trebuie să apeși opțiunea stocare (storage);
- Apeși pe rând iconițele Golire (Clear data) și Golire cache (Clear cache).
Îți recomandăm să parcurgi și ghidul de Șterge Date și Cache, pentru exemplificare.
În cazul în care deții un telefon cu sistem de operare iOS, aplicația trebuie dezinstalată și reinstalată din Magazinul Apple (Apple Store).”
BRD
Este posibil ca aplicatia YOU BRD sa nu functioneze si din cauza faptului ca aceasta a fost actualizata cu o noua versiune, in data de 10 octombrie 2022.
De aceea, sfatul meu este sa faceti actualizarea aplicatiei YOU BRD, in Google Play, daca aveti telefon cu Android, in Apple Store, daca aveti telefon iPhone sau in App Gallery, daca aveti telefon Huawei.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul la reclamatia trimisa la BRD, pentru a va ajuta sa rezolvati problema cu aplicatia YOU BRD.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Reclamatiibanci.ro
Bancherul.ro
vasile.coman@reclamatiibanci.ro