MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile

MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile

MyBRD Mobile, aplicatia de mobile banking a BRD, nu functioneaza de doua zile, au reclamat clientii bancii, informatie confirmata de operatorii de la call-center-ul bancii.

Acestia spun ca se lucreaza pentru remedierea problemei, insa nu stiu cand se va rezolva eroarea (vezi foto).

Clientii BRD reclama ca nu au fost anuntati ca nu pot accesa aplicatia, iar cand au sunat la call center sa vada ce se intampla, unora li s-a spus ca totul este in regula:

"Nu ma pot conecta la aplicatie. deci nu pot folosi acest serviciu . nu pot transfera bani .sun la banca si ma mint cu nerusinare ca totul e ok.este cea mai proasta aplicatie si cei mai nepoliticosi oameni. as vrea sa i reclam undeva dar sa se intample si ceva", a comentat un client BRD, pe Bancherul.ro.

Clientii BRD au sesizat, si la Reclamatiibanci.ro, ca nu pot accesa aplicatia myBRD Mobile inca de miercuri seara, la ora 7: 

"Nu pot deschide aplicatia... Fac toate platile online, am mare nevoie."

BRD nu a publicat pe site-ul sau sau pe Facebook niciun anunt privind existenta acestei probleme.

Responsabilul cu comunicarea al BRD a raspuns astfel, la intrebarea Bancherul.ro cu privire la reclamatiile clientilor referitoare la problema cu accesul online la conturi, prin myBRD:

"Platformele au functionat, nu a existat nicio intrerupere."

Aplicatia myBRD Mobile nu functioneaza la aceasta ora (11).

(stire in curs de actualizare)


Citeste articolul integral pe Bancherul.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu