Mi-au furat de pe cardul Raiffeisen 61.000 de lei, bani munciti in 16 ani de dascalie, iar banca nu vrea sa ma despagubeasca! Ce pot sa fac?

Mi-au furat de pe cardul Raiffeisen 61.000 de lei, bani munciti in 16 ani de dascalie, iar banca nu vrea sa ma despagubeasca! Ce pot sa fac?

"Buna ziua. Am fost fraudată prin frauda de tip Phishing de suma de 61.100 RON. Tot cu email de actualizare a datelor ptr aplicația SmartToken a Raiffeisen Bank.

Am făcut sesizări la banca, e dosar de frauda deschis la Polie. Am primul înapoi suma de 13. 300 RON de care nici nu am fost anunțată când mi i-au virat.

Nu mi se pare normal ca banca sa ma acuze numai pe mine. In răspunsurile lor imi spun ce am făcut și ca nu e in competenta lor sa găsească vinovatul și sa ca nu au clauze ptr despăgubire in astfel de cazuri.

Mi se par tare neserioși de vreme ce eu am pățit ce am pățit și mai cunosc o persoana pățită. Deci ei nu și-au avertizat clienții, deși eu am depus recalmatia la o ora după frauda și dosarul e deschis in aceeași z, la 2 ore după frauda.

Eu imi vreau banii înapoi. Ei nu ganlranteqza nimic. Se spală pe mâini.

In concluzie, uitați- va unde va depuneți banii, ca sa nu ramaneti fără ei ca mine. Alegeți o instituție de încredere și care sa aibă grija de banii dumneavoastră și sa va întrebe dacă aprobați sau nu transferurile. Sunt banii mei minciti in 16 ani de dăscălie. Nu i-am furat!", se plange o cititoare.

RASPUNS

Stimata doamna,

Din cele relatate, rezulta ca Raiffeisen Bank nu v-a informat in mod adecvat cu privire la prevenirea fraudelor, ceea ce face banca responsabila pentru consecintele unor fraude.

Banca trebuie sa aibe o responsabilitate in privinta fraudelor, nu poate arunca toata vina pe clienti.

Nu este normal ca banca sa nu aiba clauze de despagubire in cazurile de frauda, banca trebuie sa-si asume o parte din paguba in astfel de cazuri. In orice relatie, vina trebuie impartita, iar cand vorbim de o institutie de marimea acestei banci, Raiffeisen, atunci putem spune ca aceasta ar trebui sa preia cea mai mare parte a consecintelor fraudei.

Raiffeisen ar trebui sa preia o parte din vina fraudei nu doar din perspectiva moralitatii si eticii in afaceri si din respect pentru clienti, cat mai ales pentru ca poate fi facuta responsabila pentru ca insuficienta masurilor de preventie a fraudelor de acest fel si a unui sistem de securitate vulnerabil la fraude, dupa cum rezulta din cele relatate de dumneavoasta.

CE TREBUIE SA FACETI

In concluzie, dumneavoastra trebuie sa faceti o reclamatie la Raiffeisen, pe baza celor descrise de mine mai sus, in care sa solicitati despagubiri pentru frauda.

Reveniti apoi la mine cu raspunsul primit de la Raiffeisen.


Reclamatiibanci.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu