Clientii Libra Bank primesc e-mailuri aparent de la banca, in realitate de la hotii de carduri

Clientii Libra Bank sunt momiti cu e-mailuri primite aparent de la banca, dar trimise, de fapt, de catre hoti, care contin linkuri catre site-uri menite a le fura datele cardurilor si de acces in aplicatia de internet banking, procedura de frauda cunoscuta ca phishing.

Iata continutul unui astfel de mesaj online:

"Draga Client,

Am observat o utilizare neobișnuită a cardului dvs. de credit. Drept urmare, am descoperit că altcineva a folosit cardul dvs. fără permisiunea dvs.

Ce ar trebui să faceți?

Apăsați butonul de mai jos pentru a deschide o fereastră de browser securizată și urmați instrucțiunile pentru a efectua imediat o verificare a identității și pentru a revizui activitatea recentă.

Mergeți la Internet Banking

Notă : Vă rugăm să faceți acest lucru în 24 de ore, altfel va trebui să vă blocăm cardul pe termen nelimitat, deoarece ar putea fi folosit în scopuri frauduloase."

ATENTIE!

- Bancile nu trimit clientilor e-mailuri cu linkuri catre aplicatiile de internet banking, asadar nu trebuie sa faceti click pe astfel de linkuri din mesajele care aparent vin de la banci.

- E-mailurile care par trimise de banci trebuie verficate, inainte de a da curs solicitarilor din respectivele mesaje.

CUM VERIFIC DACA UN E-MAIL ESTE DE LA BANCA SAU NU

- In primul rand, trebuie verificata adresa de e-mail: chiar daca la expeditor (from) apare numele bancii, Libra Bank, ca in fotografie, daca ne uitam la numele e-mailului, acesta este cu totul diferit: otpbank8002668@web.easymensa.it

- Daca nu sunteti sigur ca mailul este de la banca, sunati la banca pentru a verifica daca v-a fost trimis vreun e-mail si daca este vreo problema cu cardul dumneavoastra.


Bancherul.ro

Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu