Generali Asigurari lanseaza o campanie pentru asigurarea completa a locuintei

In perioada 10 aprilie - 31 mai 2009, Generali Asigurari va desfasura o ampla campanie de promovare a produsului de asigurare completa a locuintei - EUROCASA Completa Plus.

Campania, desfasurata sub conceptul “Casa, dulce casa...”, ofera o reducere de 20% a primei de asigurare. In plus, produsul presupune o acoperire completa de riscuri, nu are prevazuta fransiza si nici limita maxima de despagubire pentru riscurile de furt, talharie si avarii ale instalatiilor de apa (cele mai frecvent inregistrate daune). EUROCASA Completa Plus se adreseaza atat proprietarilor, cat si chiriasilor de apartamente, case, vile si cabinete profesionale.

„Þinand cont de faptul ca, in Romania, din cele peste 8 milioane de locuinte, doar 800.000 sunt asigurate, vrem sa impulsionam acest segment de asigurare si sa crestem in randul romanilor gradul de constientizare si de responsabilizare fata de unele dintre cele mai importante bunuri materiale – casa si obiectele de valoare din locuinta. In acest sens, am creat acest produs, gandit pentru veniturile oricarui roman. Un calcul estimativ arata ca, pentru un apartament asigurat la o suma de 182.000 lei, un client Generali va plati 1 leu pe zi”, declara Adrian Marin, Director Asigurari Generale, Generali Asigurari.

Polita EUROCASA Completa Plus acopera daune materiale cauzate bunurilor asigurate de evenimente precum: incendiu, trasnet sau explozie (caderea aparatelor de zbor, lovirea de catre autovehicule rutiere ale tertilor, fum, gaz, vapori, costuri de demolare si de indepartare a resturilor, raspunderea pentru prejudicii cauzate tertelor persoane derivata prin proprietatea asupra cladirii asigurate), calamitati naturale (cutremur, inundatii, aluviuni, grindina, prabusirea, alunecarea sau surparea terenului, greutatea stratului de zapada etc.) si alte riscuri aditionale (daune produse de avarii la instalatii de apa sau canalizare, furt prin efractie, talharie, evenimente socio-politice si acte de vandalism si raspunderea civila a familiei).

„In 2008, pe linia de business de asigurari de locuinta, Generali Asigurari a inregistrat una dintre cele mai mari cresteri din intreg segmentul de asigurari generale, respectiv de 28%. Mizam pe o evolutie satisfacatoare si anul acesta. Obiectivele noastre de vanzari sunt ambitioase, dar realizabile prin avantajele competitive unice ale produsului, prin capacitatea, recunoscuta in piata a companiei, de plata rapida a daunelor si prin puterea brandului Generali”, a completat Adrian Marin.

Oferta promotionala si beneficiile asigurarii complete a locuintei de la Generali vor fi sustinute printr-o campanie integrata de comunicare si advertising, derulata sub conceptul „Casa, dulce casa...”, care va utiliza atat canale traditionale, cat si canale alternative.

„In dezvoltarea acestei campanii, am plecat de la nevoia oamenilor obisnuiti de a-si proteja locuinta, un bun material de care majoritatea romanilor este legata emotional. Casa reprezinta simbolul familiei, stabilitatii si sigurantei in aceste vremuri nesigure. Tocmai de aceea, campania Generali este un indemn la responsabilizare si protejare a locuintei si a bunurilor materiale, pe de o parte, iar pe de alta parte vine cu solutia imediata, accesibila tuturor – asigurarea completa a locuintei cu o oferta speciala de pret in perioada campaniei. In acelasi timp, incercam sa comunicam prin intermediul campaniei de advertising, dar si prin intermediul agentilor Generali, faptul ca o asigurare de locuinte nu este una costisitoare, asa cum crede majoritatea romanilor, ci ca pretul este unul modic in comparatie cu beneficiile pe care le obtin”, a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing, Generali Asigurari.

Alte stiri

2 comentarii

ferenczi josif
17 Apr 2009

de ce nu afisati si pret ,as vrea sa aflu pretul la asigurarea unei masini cu motor de 1000.

FERENCZI JOSIF
17 Apr 2009

vreau un raspuns pt prima intrebare.multumesc`

Posteaza un comentariu