e-BCR - cel mai performant internet-banking din România

Premiul a fost acordat, in premiera nationala, de catre revista “e-Finance”, specializata in tehnologii IT, afaceri si finante, in cadrul conferintei nationale cu tema Convergenta pietelor IT& si financiar – bancar 2005 , organizate de Finmedia. Acest premiu confirma, inca o data, faptul ca BCR ofera servicii si produse romanesti de calitate europeana apte sa satisfaca nevoile clientilor.



Marele nostru castig il constituie parteneriatul durabil pe care il construim cu clientii bazat pe incredere si avantaj reciproc”, a declarat Natalita Hurduc, vicepresedinte executiv al BCR. Natalita Hurduc a precizat ca prin programul propriu de investitii, banca a utilizat, in 2004, 29 milioane echivalent EUR, in principal pentru dezvoltarea si modernizarea sectorului IT, a activitatii de carduri si de caserie precum si a retelei teritoriale de unitati, pentru acest an fiind alocata o suma de peste 55 milioane echivalent EUR, din care pentru IT circa 30 milioane echivalent EUR.



Specialistii revistei au facut evaluarea pe baza unor criterii strict obiective referitoare la posibilitatile si facilitatile oferite utilizatorilor de fiecare serviciu de Internet Banking operational in Romania (servicii oferite, grad de securizare, costurile _ i avantajele clienc ilor, volumul mediu lunar tranzacc ionat, num rul de utilizatori, valoarea comisioanelor, vechimea serviciului)


Alte stiri

38 comentarii

marton ramona
14 Feb 2008

De ce nu ma pot loga la e-bcr pentruca am primit dispozitivul Vasco Token si nu ma logheaza. De ce nu ma logheaza ?Ce nume trebuie sa bag ?Nu numele meu?

duogdan
10 Mar 2008

Trebuie sa bagi un user pe care ti-l dau ei o data cu tokenul (sau ar trebui sa ti-l dea). Dar daca nu il ceri, habar nu au ca ai nevoie de asa ceva. Cred ca e cel mai prost serviciu de pe piata. Am in acelasi timp la Bancpost, la Unicredit Tiriac si la BCR, asa ca pot face o comparatie. Sunt total dezamagit de BCR. Interfata nu corespunde cu Ghidul de utilizare, nu imi pot vizualiza soldurile conturilor si nici istoricul acestora. Daca mergi la banca, nimeni nu stie nimic despre e-bcr si te trimit sa suni la un numar de telefon la care, bineinteles, nimeni nu raspunde. Nici pe site, dealtfel nu ai numere de telefon de contact, cu exceptia unui formular destul de amanuntit in ceea ce priveste datele tale personale, pe care chiar daca il trimiti nu-ti raspunde nimeni. Astept de o luna un raspuns de la ei si cred ca pot astepta mult si bine...

dddgab
16 Mar 2008

Mai adaug o experienta. Am aplicat pentru e-bcr acum 2 luni, am primit token-ul dar pana in prezent nu am primit codul lor de inregistrare (care, teoretic, trebuia trimis in 15 zile). Dupa cateva telefoane si reclamatii pe net - la care nu am primit nici un raspuns - am aflat de la o sucursala un nr de telefon de la centrala e-bcr 021-408 55 00. Am sunat si o doamna foarte amabila mi-a dat acel cod si mi-a promis ca face activarea in jumatate de ora ceea ce s-a intamplat. Astept sa vad cum va functiona. Dar banca BCRS (!?) este sub orice critica : acum vreo 15 zile, cateva zile la rand nu au functionat imprimantele pt chitante la 2 unitati din centrul Bucurestiului, Pta Amzei si Piata Romana, nu raspunde nimeni la sesizarile facute prin internet, intrebi la ghiseu si functionarele dau din umeri de parca ai intreba mersul trenurilor, etc. etc. Intr-adevar ar trebui sa renuntam la aceasta asa-zisa Banca. Am si o experienta de la Raiffeisen, pt pers juridice, acolo mi s-a facut activarea in 30 min dar si acolo am avut surprize neplacute (on-line nu se elibereaza extras de cont, nu se pot face plati in conturi din strainatate- desi in contract este scris ca se fac, informatiile referitoare la cont sunt f sumare si uneori nefolositoare).Cat timp aceste banci cu nume straine functioneaza cu angajati din Romanica noastra - si aici cred ca responsabilitatea este a celor din conducere care nu organizeaza si nu controleaza - probabil ca serviciile vor fi la fel! Acest comentariu l-am facut si pe forumul softpedia cu speranta ca poate va citi si cineva din conducerea BCR si va lua masuri.

valiflo
16 Mar 2008

Am solicitat serviciul e-BCR si am primit o hartie pe care am: Username + Password (cate 8 cifre). Deschid site-ul e-BCR si vad: "Va rugam sa introduceti Nume utilizator si PIN-ul sau codul de raspuns (Vasco Token)". Scriu ceea ce am primit si zice: "Access nereusit. Va rugam reincercati". AJUTOR !!! Si va multumesc.

tripelx
18 Mar 2008

valiflo am si eu aceiasi problema. am sunat peste tot la bcr am ramas cu buza unflata. de fiecare data imi ziceau ca tre sa trimit un mail la ei .de alta data ziceau ca imi trimit prin posta dar nu am rez nimic este un serviciu de r.h.t

stefanescu
6 Apr 2008

serviciu jalnic... si pe nimeni nu intereseaza acest lucru... fiecare are altceva de facut atunci cand e intrebat... RENUNT si cred ca o sa traiesc mai mult... si mai bine.

preda aurora
7 Apr 2008

Este un serviciu f.f.prost,ghidul dat de BCR este mizerabil,nu iti descrie exact pasii pe care trebuie sa-i urmezi, am acest serviciu de mai bine de 2 luni si nu l-am putut accesa decat de cateva ori pt informatii privind soldurile, efectiv nu pot face plati prin acest serviciu.Daca macar ati citi acest comentariu ati raspunde prin un telefon pe care BCR-ul l-ar da la societatea pe care o administrez si care societate deruleaza sume importante prin acest\' BCR\'.(0245651330)

dan
16 Apr 2008

e-BCR, e un serviciu doar de scos ochii si pt. reclama, altceva...nimic. Cica la ora acuala nu merge din motiv ca vor sa imbunatateasca serviciul asta , dar cat va dura???!!!

nemultumitul
22 Apr 2008

Cand doriti sa va logati introduceti user-ul primit, iar la password introduceti codul afisat pe token dupa ce ati efectuat urmatoarele operatii: 1.Deschideti token-ul :) 2.Introduceti PIN-ul primit de la banca 3.Apasati tasta 1 4.Introduceti codul afisat pe ecranul token-ului in rubrica PIN de pe interfata e-bcr...e valabil doar 21 secunde! Sper ca v-am ajutat. ATENTIE! daca introduceti PIN-ul gresit pe interfata e-bcr de 3 ori se blocheaza accesul. Singura modalitate de a-l debloca este sa mergeti la un BCR sau sa sunati la 021-4085500 (la care nu raspunde nimeni, oricum) Cam atat am aflat si eu de la prieteni si cunostine, plati nu am reusit sa fac deloc pt ca nu stiu cum sa semnez....:((

ajutatorul
24 Apr 2008

nemultumitule, Semnatura pe un ordin de plata este tot un cod generat de token. Mie imi merge foarte bine serviciul, am facut multe operatiuni cu succes.

Florin
18 May 2008

Am din martie 2007 serviciul E-BCR si m-am descurcat binisor cu el; am facut o sumedenie de operatiuni, inclusiv schimb valutar si creari si lichidari de depozite si in mare sunt multumit de rezultat. Se poate intr-adevar si mai bine, dar si la alte "Case mai mari" situatia nu e mult mai roza...

jilavu viorel
10 Jun 2008

e-BCR este administrat mizerabil am facut contractul pe 23.04.08 nu am primit inca prin posta PIN.de la banca nu stiu sa dea relatii,de altfel am ferma convingere ca "consilierele de clienti retail"in afara de grasime nu au alte calitati.

un alt nemultumit
13 Jun 2008

Am avut si eu aceleasi probleme.Mi s-a dat Token care la ei aparea deja ca fiind blocat,nu se inregistra nici o plata .Doua saptamani am tot sunat in zadar.Problema am rezolvat-o cu directorul unei bancii,noroc de pile si relatii.La primirea token-ului trebuie sa-ti formezi o baza de date astfel nu se pot face platile.

anonim
23 Jun 2008

Am facut luat si eu pachetul cont curent de la BCR.... mi-au dat si dispozitivul Vasco Token, dar mi-au spus ca acum schimba interfata, etc, deoarece cea de acum are bug-uri... ! astept deja de o luna sa o faca. sper sa termine cat mai curand. Bafta

ervin
7 Jul 2008

Am primit si eu numai codul de Utilizator,oare prin Posta vine Dispozitivul Vasco.?

anonim
7 Jul 2008

Trebuia sa ti-l dea cand ai semnat la banca pentru activarea pachetului "cont curent" ...

ervin
8 Jul 2008

am avut cont deschis,am cerut ulterior optiunea e-bcr,dar nu am primit nimic de la banca.Inseamna ca trebuie sa ma duc inapoi si sa cer :(.

dorinx
9 Jul 2008

am blocat din greseala vasco token-ul , pin de 3 ori gresit si nu gasesc un nr. de telefon unde sa sun ajutati-ma va rog

dan
28 Jul 2008

0214085500

radu
30 Jul 2008

Serviciul e-bcr functioneaza ok, problemele pe care le-am intampinat au fost urmatoarele: 1. Am primit o documentatie neclara, alambicata si invechita, impreuna cu token-ul 2. Am "sapat" aproape o luna pana am reusit sa fac rost de username si PIN. In final am gasit pe cineva la un nr. de tel din documentatie care a avut amabilitatea si cunostintele sa "ma rezolve". Persoana care m-a lamurit era "pur tehnica", nu avea legatura cu partea comerciala dar a parcurs toate etapele pentru a ma putea identifica. Tot persoana in cauza m-a lamurit cum e cu logarea si mi-a adaugat posibilitatea de a utiliza toate conturile pe care le am la BCR. 3. In continuare "am sapat" prin interfata lor si am reusit sa ma lamuresc cum este cu utilizatorul, cum se creaza Platitori (pot fi mai multi), cum se creaza Beneficiari (mai multi, util mai ales daca aveti plati constante catre aceeasi beneficiari), cum e cu sabloanele si la ce sunt bune. Aici m-a ajutat si documentatia e-bcr ptr ca dadea exemple de completare OP la Vodafone (printre altele). Concluzia dupa aproape 1 an de utilizare (atat cat il utilizez): serviciul pare SAFE, complex dar destul de usor de utilizat dupa ce te prinzi....daca ai experienta+cunostinte financiare, sau un profesor bun. In privinta documentatiei dar mai ales a suportului.... VARZA. Cu telefoanele date la BCR plateam lejer un comision de utilizare. Eu utilizez serviciul mai putin de 10% din posibilitatile lui si sunt convins ca voi fi nevoit sa ma inarmez cu rabdare cand voi incepe sa-l utilizez mai mult (pana ma prind de modul de functionare) Nota: Ghidul de utilizare e-bcr de pe site https://e-bcr.bcr.ro este bun, dar ca sa-l vezi trebuie sa intri !

mihai
7 Aug 2008

Eu nu pot sa vizualizez din meniul tranzactii cu o luna in urma, am sunat la 0214085500 au raspuns cu greu dar au spus ca nu stiu ce se intampla si sa incerc peste 10 minute, dar la fel, iar apoi nu mai raspund la telefon NOTA: Serviciul este de jalnic, si suportul si mai jalnic.

bianca
4 Sep 2008

se pare ca ma regasesc printre putinii"multumiti" de acest serviciu.. am blocat si eu la inceput tokenul dar am sunat la departam informatica al bancii si s-a rezolvat instant ;) multa bafta

ady_n
6 Sep 2008

si eu sunt multumit de acest serviciu. deoarece lucrez in domeniul IT nu mi-a fost greu sa ma familiarizez cu interfata si facilitatile sistemului. pot sa spun ca totul functioneaza ok. Singura problema a fost ca am asteptat o luna sa-mi trimita prin posta numele de utilizator, lucru care nu s-a intamplat. L-am aflat telefonic la 0214085500 dupa un scandal monstru. De fapt user-ul meu nici nu era generat. dar.... totul e bine cand se termina cu bine. bafta tuturor

dddgab
18 Sep 2008

Dupa o asteptare de peste 2 luni pana la primirea numelui utilizator, (cu numeroase solicitari la care am fost pasat de fiecare data) am reusit accesarea. Deocamdata folosesc e-BCR doar pentru citirea soldurilor si verificarea tranzactiilor de pe card. Nu o sa va vina sa credeti dar pana si inregistrarea tranzactiilor din contul de card se face eronat sau cu omisiuni. De exemplu in luna august mi s-a inregistrat o operatiune de doua ori (aceeasi) iar in septembrie mi s-a omis o alimentare semnificativa (salariul) iar o ridicare de numerar nu a aparut dupa 2 zile de la data efectuarii ! Halal Banca si " cel mai performant internet-banking din România" !!!!

onut
3 Nov 2008

am si eu o intrebare:daca nu il folosesc o zi ,o luna 7,9.....sunt taxat dupa un anumit timp sau alcumva?

BEBEVMN
14 Nov 2008

AM PRIMIT SI EU UN APARAT TOKEN DE LA BCR DAR NU AM PRIMIT NICI UN PIN NUMAI UN USERNAME CUM AFLU PIM-UL

bogzz
17 Nov 2008

deci e jalnic serviciul acesta azi am deschiz tokenu dar in loc sa am 4 linii orizontale pt PIN aveam un cacat de cod iar in stanga sus scria lock iar in dreapta pin ji un triunghi ce cacat poate sa insemne asta va rog sa ma ajutati.

gogu
7 Dec 2008

deci bai pula ,asta inseamna ca mi-ai transferat mie toti bani pe care ii aveai tu in cont ;fraieru curului

ndrei
6 Nov 2009

eu de pilda am blocat tokenul de vreo 6 luni si blocat a ramas.la banca nu stie nimeni cum sa-l deblocheze iar la telefonul mai sus mentionat nu raspunde nimeni. Deci........................................teapa oare????

gigi
27 Dec 2009

Am incercat sa folosesc serviciul de e-BCR. Sotia mea m-a rugat, deoarece nu reuseste sa intre in sistem. Indiferent daca esti din domeniul IT-ul sau nu, ca intelegi generare de numere sau nu, ca esti o persoana tehnica sau nu, ca esti specialist in securitatea datelor sau nu, ca faci o gramada de tranzactii sau nu, totusi modul de utilizare a unui astfel de sistem trebuie sa fie foarte clara si completa. Sistemul folosit de cei de la BCR posibil sa fie performant daca introduci TOATE DATELE NECESARE. Dar numarul nemultumitilor este destul de mare, ceea ce trebuie sa dea de gandit celor de la departamentul tehnic. Tehnic inseamna nu numai procedurilor software interfata dar si stabilirea metodologiei & calitatii metodologice. De aceea consider ca nemultumirea trebuie rezolvata de cei de la departamentul tehnic. Prin SIGURANTA SISTEMULUI se intelege nu numai ca altcineva nu iti altereaza datele, dar si ca POTI ACCESA SERVICIUL ORICAND SI ORIUNDE.

cos
20 Mar 2010

Incercati serviciul homebank de la ING! o sa imi multumiti.

manu
8 Sep 2010

Buna! am si eu o intrebare: am schimbat codul de la token in momentul in care l-am primit (asa am fost sfatuita), in momentul ala se schimba automat si codul de la cardul atasat? sau ala ramane neschimbat... nu as vrea sa risc sa imi blocheze cardul. Multumesc!

BCR SUCKS!
21 Oct 2010

cel mai prost serviciu de pe piata de internet banking foarte greoi si inaccesibil chiar si cand ai utilizatorul si parola cel mai bun la ora actuala este internet banking de la raiffeisen.

sevastian
29 Nov 2010

cum fac tranzactia din con pe card

attila
21 Dec 2010

explicati-mi si mie va rog la ce este bun dispozitivul token bcr .cum se utilizeaza ,si de unde iti poti accesa soldul ,si km .nu prea am inteles din manualul de utilizare

marius
24 Feb 2011

serviciul e excelent, stau acasa la calculator si fac plati, vad intrarile de bani de la clienti; e super misto, nu ma mai deplasez la banca, in maxim 3-4 minute rezolv orice,mai ales ca memoreaza conturile si numele colaboratorilor (unde fac plati)

viorel
27 Dec 2011

Nu stiu de ce nu mai pot folosi token/ul. Cand vreau sa ma loghez, introduc nr. de user si la parola imi apar acum 6 cifre in loc de 4 cate aveam pana acum. Stie cineva ceva... Va rog frumos!

kelly
25 Feb 2016

Superb! I have actually often thought of this very free fico scores from all 3 bureaus subject. You've certainly put a significant amount of thought and study into establishing this comprehensive grants for single mothers article. You presented and suggested many facets I had ruled out. Well done. Do you intend on composing a scholarships for women one? Plus, you can get a workout band waist trainer now. Karen, waist trainers fan

Posteaza un comentariu