Cum se activeaza aplicatia YOU BRD?

Iata care sunt pasii pentru activarea aplicatiei YOU BRD, conform informatiilor publicate de banca:

Activarea Serviciului YOU BRD

3.1. Activarea Serviciului YOU BRD se realizeaza prin parcurgerea urmatorilor pasi:

-  Descarcarea aplicatiei YOU BRDdin magazinele dedicate iOS/Android/Huawei;

-  Parcurgerea procesului de identificare a Abonatului, in urma caruia primeste un mesaj continand Codul de verificare e-mail si pe dispozitivul mobil, o parola OTP SMS;

-  Alegerea unui cod PIN pentru autentificare in aplicatie;

-  Acceptarea Termenilor si Conditiilor. Anterior, Clientului i se pun la dispozitie T&C precontractuale, pe care acesta le poate descarca si din aplicatie, avand la dispozitie un termen de 15 zile de reflectie;

-  Momentul acceptarii T&C reprezinta momentul la care Contractul este incheiat in mod valabil;

-  Abonatului i se va pune la dispozitie Contractul in sectiunea „Altele - Termeni si Conditii” din cadrul Serviciului YOU BRD.

Ca masura de securitate, elementele de activare ale Serviciului YOU BRD (OTP SMS) si Codul de verificare e-mail sunt blocate dupa introducerea lor eronata de trei ori. Este necesara atribuirea unor noi elemente de activare în acest caz.

Abonatul poate beneficia de asistenta in activarea Serviciului YOU BRD atat in cadrul unitatilor Bancii, cat si prin intermediul serviciului MyBRD Contact.

In situatia in care Abonatul nu detine un cont curent deschis la BRD, ci numai conturi de economii, activarea Serviciului se va face exclusiv in unitatile Bancii, cu suport din partea personalului acestora.

De asemenea, pentru anumite categorii de clienti (spre exemplu clienti care nu au actualizate datele necesare sau in privinta carora Banca aplica masuri suplimentare prin prisma reglementarilor privind cunoasterea clientelei, clienti care nu detin un card de debit emis de Banca, etc.), Banca poate stabili necesitatea activarii Serviciului YOU BRD exclusiv in unitatile teritoriale ale Bancii sau cu suport din partea serviciului MyBRD Contact. Asemenea masuri pot fi luate si temporar, pentru toti clientii sau o parte din acestia, din motive legate de securitatea/prevenirea fraudelor legate de plati.

In cazul Abonatilor Minori, activarea Serviciului YOU BRD se efectueaza in toate cazurile intr-o unitate teritoriala a Bancii, in prezenta si cu incuviintarea Reprezentantului legal, cu suport din partea personalului Bancii.

Sursa informatiilor: BRD.ro


Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu