7 Nov 2021 0 Comentarii
"Sunt sofer de camion in Spania si mi s-a furat telefonul intr-o parcare din Franta, asa ca nu mai pot accesa aplicatia Raiffeisen Smart Mobile de pe noul numar de telefon pe care-l am. Am sunat la banca, dar mi-au spus ca nu se poate, ca trebuie sa merg in tara, ca nu se poate prin telefon sau prin e-mail.
Dar de ce la alte banci se poate? Eu am un coleg care a patit la fel, si-a pierdut telefonul, si-a luat altul nou si a putut sa-si rezolve problema cu aplicatia de la Banca Transilvania.
De ce Raiffeisen nu e pregatita si ea sa rezolve astfel de probleme in perioade precum aceasta, de covid, cand nu poti sa te deplasezi cum vrei tu? De la banca mi-au zis ca se poate cu un imputernicit, dar eu nu am avut timp sa fac actele, sa o imputernicesc pe sotie pe contul meu. Nu inteleg de ce nu se poate rezolva o problema asa de simpla, e vorba doar de doar un schimb de nr telefon. Eu acum nu pot pot face un transfer de bani sotiei sa cumpere niste materiale, ca se scumpesc.
Puteti sa ma ajutati?", intreaba un cititor Ghiseulbancar.ro.
RASPUNS
Stimate domn,
Pentru a putea folosi aplicatia de mobile banking Raifffeisen Smart Mobile pe un nou numar de telefon mobil, trebuie sa anuntati Raiffeisen ca aveti un nou numar de telefon mobile, ceea ce inseamna actualizarea datelor personale.
Actualizarea datelor personale la Raiffeisen se poate face intr-o agentie a bancii, prin aplicatia de mobile banking sau prin telefon, conform informatiilor publicate de banca.
Asadar, ceea ce trebuie sa faceti este sa sunati la Raiffeisen, la telefon 0040213063002, si sa va actualizati datele personale, adica noul numar de telefon.
Dupa actualizarea numarului de telefon, descarcati aplicatia Raiffeisen Smart Mobile in noul telefon si activati-o.
Va rog sa reveniti la mine daca sunt probleme cu Raiffeisen.
Cu stima,
Vasile Pop Coman
jurnalist
Ghiseulbancar.ro
vasile.coman@ghiseulbancar.ro
0723292899