27 Jan 2019 2 Comentarii
"Am cumparat ceva de la Flanco in rate si am primit un card Cetelem, dar pe care nu l-am folosit. Totusi, am aflat ca el a fost activat, fara acordul meu, astfel ca a trebuit sa achit un comision lunar, desi nu l-am folosit.
Acum vreau sa fac un credit, dar pentru a ma incadra trebuie sa inchid cardul Cetelem.
Le-am cerut prin telefon sa-mi inchida cardul si mi-au spus ca o sa-mi trimita prin e-mail formularul de inchidere a cardului, dar nu mi l-au trimis nici acum, dupa doua zile, iar la telefon nu mai raspund", se plange un cititor, la Reclamatiibanci.ro.
Va rog sa ma ajutati."
Raspuns ReclamatiiBanci.ro
Stimate domn,
Am trimis la Cetelem reclamatia dumneavoastra, iar raspunsul primit este urmatorul:
“Va confirmam ca am luat legatura cu clientul care a depus reclamatia si a fost trimis pe e-mail formularul de inchidere a cardului. Multumim pentru sprijn.”
Asadar, completati formularul de inchidere a cardului si trimiteti-l la Cetelem, pentru indeplinirea formalitatilor. (raspunsul complet)
Vasile Coman - Ghiseulbancar.ro
20 Aug 2019
Stimate domnule Dulgheru, Va rog sa-mi trimiteti un e-mail la: vasile.coman@ghiseulbancar.ro sau sa ma sunati la telefon 0723.29.28.99, pentru a va ajuta sa inchideti contul si cardul Cetelem.
Dulgheru
23 May 2019
Nu pot sa inchid un cont cetelem care e achitat si un card care nu lam folosit dar nici nu lam primit.