28 Jan 2022 0 Comentarii
"M-a sunat de la o firma de recuperari ca trebuie sa platesc „abonamentul pe Noiembrie, Decembrie si luna in curs” pentru Vodafone TV. Este vorba de un contract incheiat abuziv de un reprezentant Vodafone.
In Noiembrie 2021 am fost contactat telefonic, de un reprezentant vodafone, care m-ia prezentat seviciul Vodafone TV pentru o perioada de proba gratuit 15 zile, am fost de acord, nu am fost multumit de serviciu, in Decembrie 2021, pe 9,16,22, l-am sunat pe reprezentant sa trimita pe cineva sa ridice echipamentul ca nu sint multumit, si am primit si mesaj ca am de plata o factura, dinsul a spus ca nu este nici o problema, ca mesajele vin automat.
Acum eu nu stiu ce sa fac,sa platesc sau nu ?
Aveam alta parere despre Vodafone Romania.
Va multumesc", intreaba un cititor.
Raspuns
Stimate domn,
Vodafone a procedat, intr-adevar, abuziv, prin incheierea contractului pentru serviciul de televiziune Vodafone TV, cu toate ca dumneavoastra nu ati fost multumit de serviciu si l-ati anuntat pe reprezentantul Vodafone ca nu doriti acest serviciu si ati solicitat ridicarea echipamentelor.
Mai grav, reprezentatul Vodafone v-a mintit atunci cand v-a informat ca mesajele privind facturile vin automat, dat fiind ca dumneavoastra nu ati fost de acord cu incheierea contractului.
De aceea, sfatul meu este sa trimiteti la Vodafone o reclamatie in care sa solicitati anularea contractului si a facturilor pentru serviciul Vodafone TV.
Reclamatia la Vodafone o puteti face prin telefon ( *222), e-mail ( persoane.fizice_ro@vodafone.com ), pe site-ul Vodafone.ro, la acest link, prin posta (la adresa: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România) sau in scris, la magazinele Vodafone.
„Reclamațiile trebuie să conțină numele și datele de contact ale clientului, inclusiv numărul de telefon, precum și descrierea aspectelor reclamate. Orice reclamație legată de serviciile și/sau produsele comercializate de către Vodafone, adresată în scris sau verbal, va primi răspuns în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la dată primirii acesteia de către Vodafone”, conform informatiilor publicate de Vodafone.
Va rog sa reveniti la mine cu raspunsul primit de la Vodafone la reclamatie, pentru a va ajuta sa rezolvati problema, printr-un acord amiabil sau cu ajutorul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Ai probleme cu bancile sau IFN-urile? Scrie-ne aici si te ajutam