Clientii Aviva au la dispozitie doua noi instrumente online

Incepand cu luna aprilie Aviva Romania pune la dispozitia clientilor sai doua instrumente de comunicare online: Site-ul www.pilonul2.ro si o noua versiune a site-ului www.aviva.ro.

- Site-ul www.pilonul2.ro, prin intermediul caruia, clientii Aviva Pensii pot afla informatii cu privire la contul propriu de pensie privata, istoricul contributiilor (pentru fiecare contributie si angajator in parte), valoarea unitatii de fond (incluzand si un grafic cu evolutia unitatii de fond), precum si instrumentele financiare in care sunt investiti banii. Accesul la contul propriu este securizat.

- O noua versiune a site-ului www.aviva.ro- mai usor de navigat si cu un design dinamic.
Noua versiune a site-ului www.aviva.ro face parte din amplul proces de schimbare a identitatii companiei la nivel global, ca urmare a deciziei strategice de a unifica toate entitatile sub un singur nume.

Realizat astfel incat utilizatorii sa regaseasca in mediul online imaginea deja cunoscuta a produselor si serviciilor Aviva, noul website vine in intampinarea solicitarilor si nevoilor clientilor sai. Doar la un click distanta se afla un consilier financiar Aviva, pregatit sa ofere o analiza financiara gratuita pentru toti cei interesati.

Tot aici, utilizatorii pot gasi informatii utile despre produsele de asigurari de viata, pensii si investitii, numerele de telefon al Call Center-ului care le va oferi raspunsuri la toate nelamuririle avute.

Din dorinta de a oferi reprezentantilor mass-media accesul rapid la ultimele stiri despre companie, site-ul ofera o sectiune dedicata acestora, sectiune prin intermediul careia se faciliteaza comunicarea permanenta si directa.

De asemenea, cele doua formate dedicate ale newsletter-ului ofera informatii utile atat clientilor corporate, cat si clientilor individuali sau persoanelor care doresc sa afle mai multe despre Aviva si industria asigurarilor.

Alte noi caracteristici pe care noul site www.aviva.ro le ofera vizitatorilor sunt:

- Navigarea mai facila in site; paginile web inter-relationeaza intr-o maniera intuitiva si coerenta, usurand accesul vizitatorilor la informatia cautata si la localizarea acesteia in cadrul site-ului;

- Aspect vizual imbunatatit; noul format al paginilor, precum si noua abordare grafica furnizeaza vizitatorilor o experienta online calitativ superioara;
- Accesibilitate mai rapida; vizitatorii au acces imediat la principalele subiecte de interes, in functie de necesitatile personale, fiecare sectiune (Asigurari de Viata, Economii si Pensii) avand o pagina principala proprie;
- Sectiuni si functionalitati dedicate; noul site include versiuni printabile ale pliantelor pentru toate produsele Aviva, un meniu derulant cu acces direct la paginile de maxim interes, dictionar de termeni financiari si o sectiune interactiva de intrebari frecvente.

"Am conceput aceste doua proiecte special pentru clientii existenti si potentiali si partenerii Aviva Romania, pentru a le oferi informatii complete in timp real.

Ambele site-uri reflecta cu acuratete schimbarea de imagine survenita la nivel global si fac parte din strategia companiei Aviva Romania de a fi mai aproape de clienti si a comunica transparent", a declarat Shah Rouf CEO Aviva Romania.

"Special pentru clientii Aviva Pensii site-ul www.pilonul2.ro vine sa le completeze informatiile trimise in scrisorile de informare anuala si sa ii asigure ca investesc intr-o companie stabila", a continuat Shah Rouf CEO Aviva Romania.

"Simplu, eficient si sigur, site-ul www.aviva.ro optimizeaza accesul la informatie pentru cei interesati, punand la dispozitia acestora o experienta unificata la nivel global, dar si particularizata in functie de specificul national", a incheiat Shah Rouf CEO Aviva Romania.

Alte stiri

5 comentarii

prandea daniel
23 Jan 2010

a m depus o reclamatie trimisa prin fax nici un raspuns

dumitrita rusu
19 Apr 2010

am primit o foaie prin posta dar nu inteleg nimica din ea.Ce asputea face ca sa inteleg ce e cu foaia primita?

bojan elena claudia
28 Apr 2010

am uitat numele de utilizator si nu pot intra pe cont. va rog ajutati-ma

nicolicealaurean
15 Feb 2011

am activat contul dar tot nu pot sa intru nu stiu de ce as avea nevoie de putin ajutor

rusu rodica
25 Feb 2011

eu nu inteleg de ce mai functioneza astfel de companii? astia sunt niste hoti, oameni buni deschideti ochii cei care aveti asigurari la AVIVA consultati-va conturile ca toti ati pierdut! ATENTIE NU MA AMANATI, O SA RAMANETI SURPRINSI DE CE-A SA AUZITI!

Posteaza un comentariu