CEC Bank obtine acreditare pentru procesul digital de accesare online a produselor digitale

CEC Bank a obținut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) pentru procesul digital accesare a produselor bancare de la distanță, cu identificare video, în baza noilor prevederi legale. De asemenea, banca extinde serviciile disponibile online cu trei produse și servicii noi, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

“Am fost prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare. Am continuat să dezvoltăm magazinul online bancar CEC-IN și azi avem un portofoliu complet de servicii bancare pentru persoane fizice care pot fi accesate 100% online: de la conturi și carduri, la mobile banking și produse de creditare: carduri de credit, credite de nevoi personale, preaprobare pentru creditele de nevoi cu ipotecă. Prin diversificarea ofertei de conturi bancare disponibile online, clienții pot alege acum între pachete de servicii basic și pachete premium – adaptate nevoilor și obiceiurilor de consum. Vom continua să dezvoltăm zona de servicii bancare digitale, dar în același timp, ne păstrăm angajamentul față de economia României și ne vom păstra rețeaua teritorială - cea mai mare din țară, dezvoltând un model de business omni-channel, în care serviciile bancare sunt disponibile atât online, cât și prin intermediul celor peste 1 000 de unități bancare", a declarat Bogdan Neacșu, Director General CEC Bank.

Oferta de produse și servicii bancare ce pot fi accesate 100% online prin magazinul bancar CEC_IN, a fost completată cu produse noi: pachetul de cont bancar Smart, Pachetul de cont bancar Premium și, în plus, a fost adăugată și posibilitatea de actualizare a datelor 100% online. Noile produse vin în completarea ofertei existente, care include Pachetul de cont bancar Bun venit, carduri de credit, împrumuturi de nevoi personale ce pot fi accesate 100% online, cu zero drumuri la bancă.

Procesul de contractare online a produselor bancare este simplu și poate fi parcurs de pe orice dispozitiv, de oriunde, în câteva minute: clientul selectează produsul, introduce datele de contact și date personale, face un selfie, o poză a cărții de identitate și validează cererea în cadrul unui apel video cu un operator. Procesul se finalizează cu semnarea electronică a contractelor, în aceeași zi.

Noi produse în magazinul online CEC-IN

Pachetul Smart este un pachet de cont bancar care acoperă nevoile financiare ale oamenilor moderni. Pachetul include toate serviciile necesare pentru operațiunile de zi cu zi (cont, card, internet și mobile banking, alerte SMS), cu zero comision lunar de administrare dacă clientul are încasări cel puțin egale cu salariul minim pe economie. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări și pentru primele 5 plăți interbancare în lei efectuate în fiecare lună prin canalele digitale.

Pachetul Premium este un pachet up market, care, pe lângă toate serviciile necesare operațiunilor de zi cu zi (cont, card Visa Gold, internet și mobile banking) include și servicii VIP: asigurări de călătorie, acces în lounge-urile aeroporturilor, cash back pentru tranzacțiile la comercianți. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări și nici la plăți interbancare efectuate în lei, efectuate prin canalele digitale.

Actualizarea datelor personale este un proces prin care toți clienții trebuie să treacă periodic, pentru a putea utiliza serviciile bancare în condiții de siguranță. Din luna august, clienții Băncii își pot actualiza datele 100% online, în câteva minute direct de pe site-ul www.cec.ro.

Despre CEC Bank

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 53,3 de miliarde lei, la sfârșitul primului semestru din 2022.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking, mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.


Taguri:

Alte stiri

0 comentarii

Posteaza un comentariu